Ja i morgon är det dags igen, omgång 5. 

Alltså jag fattar inte att det gått så fort! 
Tänk, tre veckor till, sen är sista omgången gjord o förhoppningsvis drar de ut min piccline då o jag antar att jag vaknar med mitt vanliga hår o frisyr, dagen efter 😆 eller inte! 

Men jag är tröttare, trött i min kropp. 
Så, jag är redo för dessa två sista gånger. Redo för att det blir lite tuffare.  
Börjat pre-medicinerat idag med cortison 💊

Dr besök innan cellgifterna i morgon, så det blir en tidig morgon! 
Hele familjen är med i morgon  oxå 💕
Skönt med deras stöd! Återigen, det är inte bara min sjukdom, utan vår sjukdom! 

 Idag har mamma o pappa varit här ❣️❣️
vi åt äppelkaka o sen gick vi en tur i skogen. 
Härligt idag men rätt blåsigt på sina ställen. P kom o mötte oss när han kom hem från jobbet. 
Såg små gula rara tussilagosar 🌼
Sen blev det lite korv o pommes o sallad i uterummet. 
Sen körde mamma o pappa hem o vi ser nu robinsson o ska absolut se Sveriges yngste mästerkock 👩🏻‍🍳 älskar det programmet! 

Dagen igår var tung! 
Var på begravning för en fin kompis 😢
Det är inte rätt när en förälder måste begrava sitt barn, oavsett barnets ålder! 
Himmeln har nu fått ännu en fin ängel 😇

Återigen: Det gäller att ta tillvara på varenda dag som vi har 🙏🏻❤️❣️

Puss o kram 

(null)
Promenad 
(null)
Tussilago 🌼
(null)
Skog o sjö 



1 kommentarer

Inger Pålsson

12 Apr 2018 00:38

Tänker på dig inför omgång nr 5 😍
Håll ut,förstår att det är urtufft...men ont ska väl med ont förgås 😓..och snart är denna jobbiga perioden över ❤!!

Svar: Tack Inger 😘❤️
Ja så är det nog! O snart, snart är det ju gjort!
Kram ❣️
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej