En fredag som skulle firas med hĂ€rliga vĂ€nner, Bryan Adams konsert o hotellövernattning i Malmö! 
AlltsĂ„ en redigt festlig helg, med andra ord! 

Men jag orkar inte... 
Gick precis tur o retur till postlĂ„dan. Det Ă€r 150m hĂ€rifrĂ„n o det var med nöd o nĂ€ppe jag kom hem igen đŸ˜±

 Fy fasen, vad tungt! 

Nu Ă€r det ju sĂ„ att pollen far in i varenda öppning av kroppen o det Ă€r tungt att andas... 
Jag gick utan turban o ser nog dödssjuk ut nĂ€r jag tar mig fram. 
De svarta skogssniglarna hĂ„ller högre fart Ă€n jag đŸ€Ł

Mötte tvĂ„ mĂ€n vid postlĂ„dan. MĂ€rker att de kollar o att de har ingen aning om vad de ska sĂ€ga till mig! 
SĂ„ jag sĂ€ger Goddag o skönt vĂ€der idag! 
Vill egentligen sĂ€ga till den ene mannen, som Ă€r lika skallig som jag : 
GĂ„r vi till samma frisör đŸ€ŁđŸ€Ł men lĂ„ter bli.., Han har kanske cancer 😝

Är piggare i humöret idag đŸ‘ŒđŸ» skönt! 
Det hjĂ€lper ju verkligen inte att gĂ„ hĂ€r o tycka att det Ă€r pissigt, just nu! 
O det blir ju inte ett dugg lĂ€ttare i kroppen heller! 

Jag fĂ„r helt enkelt va glad över att vi kunde sĂ€lja kvĂ€llens biljetter. 
Ta ett glas alkoholfritt vin( om min jĂ€vla halsbrĂ€nna tillĂ„ter det) 
SĂ€tta pĂ„ en 3,5 timmars lĂ„ng konsert med Springsteen o njuta av att jag har det rĂ€tt bra Ă€ndĂ„! 😍

Förhoppningsvis orkar jag, eller det Ă€r inget snack, jag ska till Ullevi i Juli o se Ed Sheeran. 
Sen har vi Ă€ven biljetter till WinnerbĂ€ck, sĂ„ det Ă€r inget att hĂ€nga lĂ€pp för, en missad Bryan Adams konsert. 

Har sĂ„ stora planer för trĂ€dgĂ„rden just nu... 
Stackars P, han lĂ€r ha att göra lĂ„ngt ut i september! Men det Ă€r bara bra att hĂ„lla igĂ„ng 😝
Ska Ă„ka o kolla, om jag orkar pĂ„ söndag, pĂ„ det som ska bli projektet. Återkommer nĂ€r det Ă€r i hamn, som man sĂ€ger. 

F o J kommer hem ikvĂ€ll 😍 sĂ„ jag sitter just nu o samlar mig för att slĂ€nga ihop en ananaspaj 🍍 kĂ€nns som jag ska springa ett maratonlopp o man kan ju undra varför i hela fridens namn köpte vi inte nĂ„n fĂ€rdig kaka igĂ„r? 
Vi fĂ„r hjĂ€lpas Ă„t med kvĂ€llsmaten, kĂ€nner jag đŸ‘ŒđŸ»

P Ă€r lĂ„ngledig nu 😍 sĂ„ hĂ€rligt! Han jobbar bara onsdagkvĂ€ll nĂ€sta vecka, dĂ„ Vi har tvĂ„ sjukhusbesök bokade! Bl.a. sista omgĂ„ngen cellgift 😍 FörlĂ„t jag tjatar om det, men fatta kĂ€nslan 💃

O vet du, Pappa?! 
Vi skickade in deklarationerna igĂ„r đŸ‘đŸ» sĂ„ du behöver inte smsa pĂ„ tisdagkvĂ€ll om det 😝 Tror fan vi Ă€r pĂ„ vĂ€g in i vuxenlivet pĂ„ riktigt đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

NĂ€, nu mot köket o ananaspajen đŸ‘đŸ»

Ha en fin fredag o glöm inte att se nĂ„gra ljusglimtar, oavsett 😘
Puss o kram 
(null)
Waroncancer o Never give up đŸ‘ŒđŸ»
(null)
In med lite vitsippor, Atjo pĂ„ det! 
(null)
AlltsĂ„, krukan â˜đŸ»
(null)
Skickat efter en ny skjorta, frĂ„n Monki 😍 Ă€lsk pĂ„ den o nĂ€, de gör inget snuskigt, har kollat runt đŸ€Ł


1 kommentarer

Harrieth

27 Apr 2018 19:18

Haha din pappa pĂ„minner om deklartionen, Ă„ jag sms mina flickor om vintertid Ă„ sommartid. 😊

Svar: HahađŸ‘đŸ» sĂ„ Ă€r det! Det Ă€r det förĂ€ldrar Ă€r till för ❀
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej