Har det gått sen jag skrev sist! 
10 dagar som har innehållt lite av varje. 

Förra fredagen åt vi på Eatery Social Taqueria på Malmö live. 
Firade H som fyllde 24 i lördags. Det var riktigt gott o efterrätten var himmelsk! 
Så i lördags blev det frukost o paket på hennes säng.
Hon skulle ha fest här i skogen så P o jag tog hundarna o åkte till Limhamn o hennes lägenhet. 
Så mysigt 😍
Vi beställde pizza o sen blev det en promenad ner i hamnen. 
O på hemvägen gick vi inom hemmakväll. 
Bäddade ut bäddsoffan o la oss o såg film. Hundarna somnade bums o sov nästan hela natten. 
Ja de vaknade o skällde till ett par gånger när det gicks i trappan. 

På söndagen så blev det ännu en promenad innan vi körde hem till vår skog. 
Kvällsmaten bjöd mamma o pappa på i kollonien. Äntligen är grillförbudet hävt o pappa grillade för glatta livet, så gott! 

I måndags kom min syster o hälsade på ❤️ Tack! 
Vi fikade o gick en lång skön runda med hundarna! 

I tisdags så bjöd jag ett par av mina kompisar på picknick vid havet. Beställde picknick på Ingelsta kalkon 🦃 smidigt värre👍🏻 vi satt o snackade o åt tills det blev mörkt! 
Mysigt så det förslår o en kväll att stoppa i minneslådan 😍 o kul att göra nåt sånt en helt vanlig tisdagskväll! 
Jag fick en underbar rostig blomma av dem 🙏🏻 Tack, ni vet exakt vad jag gillar 😍
Tack för ni finns ❤️

Onsdagen vilade jag mest. Mamma o pappa kom förbi. Vi fikade o mamma o jag gick med hundarna, en tur i skogen. 

I torsdags så körde vi in till Malmö o grattade Vår F 🎈 hon fyller 26 den 28/8 men då är hon i Kroatien, så därför blev det födelsedagsfirande innan de åkte. 

Sen på eftermiddagen  var jag på fika med två andra kompisar 😍 
fika o "tjudder" ett par timmar, ja det är bara så härligt! 
Tack för ni finns ❤️

Körde o köpte hundmat efter fikan. 
O hon i affären blev så paff när jag kom själv o frågade så allt var ok? 😝 hon sa: Kommer du själv? 

Det var 1:a gången jag körde själv o handlade där.... o då har vi köpt mat där sen 2009 😝😝 
P jobbade kväll o maten var slut, förklarade jag. 
Haha, så kul! Vi är nog lite som Helan o Halvan, vi 😍 

Igår så körde H o jag till butiken "Udda Tina" som ligger i Önneslöv vid Genarp. 
De sålde ut marockanskt kakel för 5 kr plattan 🤪 galet billigt o så snyggt! 
Köpte 1 kvm, tänkte hitta nått bord på loppis o klä med dem, som vi sen ska ha i växthuset. 
Lär nog bli några plattor över men jag hittar  nog nånstans att ha dem på. 
Man vill bara ha allt där. Skåpen o krukorna o stålstolarna o kuddarna, Ja allt är fint, helt enkelt. 

Igår beställde jag biljetter till Weeping Willows julkonsert! 
Har varit ett fan av dem sen 1:a skivan "broken promise land" kom 1997. 
P är inget fan, kan jag säga men har ändå hängt med på en del konserter 😍
De körde julkonsert i fjor oxå, men då kom cancern o stoppade den konserten, för oss! 
De körde ju på som om inget hade hänt 😝 Tur de! 
Så den 17 december, en måndagkväll, är det vi två som tågar in på Malmö live o blir fullproppade med härlig julkänsla o har cancer som ett minne blott o en erfarenhet rikare 🙏🏻 🎅🏻🤶🏻
Kanske vi slår till med en övernattning o semesterdag oxå! 


Sen idag har vi varit i Helsingör med ett kompisarpar. 
Så avkopplande o bara strosa runt där 🇩🇰 🍺 kändes som semester! 
Killen på restaurangen där vi åt, hade himla svårt att förstå oss.. 
Han sa: ni är inte från Helsingborg, va? 
Nope, sa vi, vi är från Österlen! 
Han tyckte vi pratade fort o det gör vi nog. 
Vi fick flytta in efter maten för det började regna o blåsa rätt bra. Riktigt höstväder slog det om till ☔️
Vi åt entrecote o tog ett glas rose. 
Ja killarna tog ju såklart även en Gammeldansk, det hör ju till när man är där. 
 Min p dricker inte kaffe o dricker därför inte irish cooffe, men te’ dricker han ibland. Så de drack Te’knekt där i ruskvädret,  haha, Te’ o rom 😝 
Vi var hemma vid 22 tiden, nöjda o glada o trötta. P somnade rätt kvickt efter den obligatoriska nysattacken 😝. Den får han alltid efter att ha druckit! 
O den skvätter rejält kan jag säga.. o hörs 🤪
Men nu sover han o jag är klarvaken .., så irriterande! 
Får ta det med läkaren på torsdag, med sömnen! Eller rättare sagt, den uteblivna sömnen! 

Det var lite om de senaste 10 dagarna ❤️ Jag har så många o så mycket att vara tacksam för, o det är jag, varje dag ❤️ Tack alla för att ni finns! 
Puss o kram 

(null)
Hej Helsingör 
(null)
Litta mat på torget 
(null)
Innan regnet 
(null)
Den 17 december ska vi på julkonsert med weeping willows 😍 kunde ju inte i fjor.... cancern kom emellan 
(null)
Fika hos F 
(null)
Den rostiga blomman 😍

(null)
Picknick 
(null)
Picknick vid havet 
(null)
HEJ MAMMA 😝😍😝😍 kul med snapchat 
(null)
Grillat i kollonien 
(null)
Harry o Albert i limhamns hamn, de ville dock ej va med på bild 😝
(null)
Harry o Öresundsbron 
(null)
Harry o jag "pussas" lite i  h,s Lägenhet 
(null)

(null)
Maten i fredags 
(null)
Jag åt ryggbiff 
(null)
Lite förtugg 
(null)
Mums för denna efterrätten 
(null)      Denna fina bukett stod på bordet när vi kom hem ikväll 😍❤️ Tack älskade H 😘

Kommentera

Publiceras ej