Oj vad fort det blev höstligt 🍁🍂🍄
Inte för att det gör mig nått, älskar hösten! 
Fast den kunde ju väntat till Malmöfestivalen var över. 

I lördags röjde vi här i skogen. 4 träd åkte. F o J var hemma o hjälpte till 🙏🏻 Guldvärt! 
Det blev mycket ljusare utan de träden. 
Det var mest långa skrangliga björker. Men ett var rätt rejält! 
Sen cyklade vi ner o badade. Hann till postlådorna innan regnet öste ner ☔️ men P o J badade ändå. 
F o jag stod vid kanten o frös.
 Köpte varsin korv i "tjollen" o sen cyklade vi hem i värsta blåsten o regnet gjorde mina glasögon ogenomsynliga! 

Väl hemma fick jag gå o lägga mig. Denna trötthet..😴
De andra körde o handlade! 
Det blev kräftor o räkor paj o sallad till kvällsmat 😋 hur gott?! 
En mysig kväll i uterummet med regnet som smällde på taket, o vi spelade monopol som P vann. 

Igår åkte vi in till malmöfestivalen. 
H o J jobbade men F o vi var lediga så vi tog en tur på området. O då kom regnet igen ☔️. Gick o satte oss o åt på Tugg, under parasollen där! 
Var inne om på monki(såklart) o den nya outletten "afound" . 
Var hemma igen vid 19:30. Tände ljus o drog på tjocktröjan, ändå mysigt! 

Tänkte åka in o se Thåström idag kl 21 men jag orkar inte 😞
 Jag är så trött! 
Men Har åtminstone gått 3 km i dag o dammsugat här hemma innan jag gick o la mig. O här ligger jag än. Kroppen är tung! Men ok, då får jag ju vila. 
Har kycklingklubbor i ugnen som snart är klara. Potatis o brunsås till, här snackar vi höstmat 👌🏻

Puss o kram 
(null)
Malmöfestivalen 
(null)
Brrrrr kyligt 
(null)
Mattorget 
(null)
Hamburgare på Tugg 
(null)
Monopol 
(null)
Färska kräftor o räkor 
(null)
Fält var det här 
(null)
Hej o hå 
(null)
Skogspromenad på 3 km m H o hundarna idag 

Kommentera

Publiceras ej