Kände i tisdags att på lördag vill jag till Malmö. 
Gå gågatan fram o bara insupa lite stadsluft. 

Så efter P o Harry varit ute o sprungit körde vi till Malmö. 
Parkerade på triangeln o gick ut i den, idag, kalla luften. 
Gick in på Hansacompaniet o Monki. Älskar allt där! 
Köpte en klänning o en tjocktröja. Båda i samma mönster, svartvitt. 🏁
Här köps då inget i nån annan färg 😝
Köpte även ett par svartvit rutiga tights på H&M. 


Vi hade bokat på Pinchos. 
Åt kycklingspett, sötpotatispommes o skaldjursrisotto.  Mycket av maten innehåller gluten o eftersom jag inte äter kött så är jag rätt begränsad i mina val. 
Den sistnämnd kunde jag inte äta upp pga rätt känslig i munnen för starka smaker nu. 
Sen blev det kaffe o så delade vi på en marängsviss o creme brulée. 
 
Proppmätta gick vi in om på Gottelisa o köpte lösgodis till Mellon  ikväll. Tänker inte berätta hur mycket det gick lös på men kan ju säga som så att tightsen var billigare 😱

Annars var det premiär för mig och min turban i dag👳‍♂️
Nu börjar nämligen håret lossna... känner mig som en gammal julgran som barrar 😝
Lämnar spår efter mig o tänkte att det är ju sådär fräscht om vi ska ut o äta! 

Det är 14 dagar sen vi rakade det o det har växt lite. 
Men trodde ju inte det skulle kännas men Hu, vad öm jag är i hårbottnen! 

Jag har lite mer ont i kroppen nu. 
Det gör ont i höfterna, armbågarna under fötterna, nacken, ja för att nämna nått.  

Ja annars så kom våren av sig lite! Det har snöat inatt och Det var 6 minusgrader kl 9 i morse när P gav sig ut på joggingrundan! 
Så det dröjer nog lite innan det blir utekaffe igen. 


Så nu har P tänt brasan o bäddat ner mig i soffan för lite vila innan Melodifestivalen. 
Det bultar o det bankar från hårbotten ner till minsta tå.  Men det är det så värt efter en tur i staden 👍🏻 

Så njut av kvällen alla
Puss o Kram 

(null)
Pinchos 
(null)
Sötpotatispommes o kycklingspett 

(null)

(null)
Mat 
(null)
Lite efterrätt 
(null)
Kaffe, mitt älskade kaffe smakar igen 😍
(null)
Min nya Klänning från Monki 
(null)

Snö i sövde 





1 kommentarer

Inger Pålsson

03 Feb 2018 19:12

Vilken härlig dag ni haft och så himla rätt att unna dig det som avstamp inför behandling två. Tänk...när den är gjord så är en tredjedel avklarad (för visst är det 6 omgångar eller snurrar jag til det? ) Iallafall....snart är du ute på andra sidan , varje dag är en dag närmare målet <3

Åh, vilken snygg o cool klänning!!! Den skulle jag lätt kunna tänka mig med.
Njut nu av en go lördagskväll och lite kul mello :)
Jag är helt säker på att Edward går vidare till final...han är ju så hajpad just nu. Lillsonen här som är annars är black metalkille är stort fan av Edward, tycker att han är hur skön som helst...haha...märkligt !

Kram <3

Svar: Ja, så sa vi oxå idag, snart bara 4 gånger kvar 👍🏻 jodå, du har rätt, det är 6 gånger.
Ja vi sitter bänkade 💃🕺 Edward gick såklart vidare 😝 kass låt men han är kul! Gillar John lundviks låt! Du får kolla i morgon, för du jobbar , väl ikväll?!
Ja, Eller hur var klänningen cool 😍🏁
Kramis 💕
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej