P jobbar dag denna veckan så jag var själv hemma, igår på dagen. 
Hade absolut ingen aning om hur jag skulle må! 

Gick upp med honom 05:15 o tog min Må illa pilla. Kollade febern oxå, mest bara för att,  37,6. 
Brukar liggga på 36,4-36,7. Så något förhöjt men det känns lugnt! 

Gick o la mig igen en stund när han kört o sov till  7:45. 

Gjorde mig i ordning. Får inte duscha än pga picc-line så det fick bli lite gammaldags tvagning. 
Ser o känner att mina kinder blossar. Så pudret åker på, snyggt faktiskt! Målar i mina ögonbryn oxå. O de är faktiskt riktigt snygga nu 👍🏻 efter nopningen. 
Inte så Ingemar Bergman lika, längre 😝

Får i mig lite mango smoothie. Färdigköpt, vi ska inte överdriva med att göra egen nu, nu ska det va bekvämt ett tag! 

Men vet ni, kaffet, mitt älskade kaffe smakar inte o jag kan inte dricka upp min mugg ens 😳 


Jag känner mig hyfsat bra, så vid tio klär jag på mig o går ut. 
Går ner till sjön. Går dock på cykelvägen dit o inte genom skogen. 
Tänker om jag skulle trilla ihop i en hög av utmattning, kanske nån ser mig o räddar mig 😜
Kan oxå bero på att det är mer raka vägen till sjön! 

Det är lite kyligt o väl vid sjön sätter jsg mig på en bänk o bara njuter: 
Av att vi verkligen flyttade hit! 
Av att jag dagen efter min 1:a behandling kunnat gå hit o sätta mig! 
Att det nu trillar stora snöflingor ner på min mössa! 
Ja, egentligen har man rätt mycket att njuta av i den grå vardagen, eller hur? 

Fotar lite. O går sen hemåt igen. 30 minuters promenad ✅

Hundarna blir så glada när jag kommer. Ut o låter dem busa runt i trädgården en stund. Vädret är så härligt så jag vill va ute lite till. Lite krispigt o solen försöker sig igenom molnen. 
Kan inte gå med hundarna nu på en vecka. Utan vi tar minsann en tur när P kommer hem. 

Väl inne tycker jag att nu kan jag nog dricka kaffe... men nix, får inte ner det! 

Går o vilar middag en stund. Sover en halvtimme, så skönt!
Äter lite nyponsoppa med små mandelbiskvier, gott! 
Gör potatismos o korv tills P kommer hem. Han är oxå lite trött så efter mat o hundpromenaden blir det bara tv:n. 
Vi ser Riviera. Med snygga Lena Olin😍 tänk o ha de benen när man är 63. Syns inte ett spår av blå åderbråcks ben där inte! 

Så ja, 1:a dagen avklarad utan några större problem 👍🏻 

Puss o Kram ❤️

Bastubåten i vår sjö

Solen 🌤

Dr martens o lite snö

H kom hem med 30 fantastiska rosor ❣️ så underbara!


3 kommentarer

Inger Pålsson

18 Jan 2018 14:40

Funderade just på hur det var med dig idag!
men så skönt att höra att du varit ute på promenad o allt :)
Trist med kaffet dock :(
Och VILKA ROSOR !!!!
Kram <3

Svar: Ja, visst är de helt underbara 😍
Skönt o komma ut i friska luften!
Kram på dig ❤️
Anne Persson

harrieth

18 Jan 2018 20:48

Du gjorde en katta tvätt som man brukar säga 😉. Trist med kaffet som du älskar, men skönt att du kom ut.
Puss i pannan på dej.

Svar: Haha, ja en riktig kattatvätt blev det👍🏻
Puss i pannan tebax ❤️
Anne Persson

Mammabear

19 Jan 2018 18:26

Skönt att du inte ger dig utan går ut... Uffda ja de kan ta emot att dricka kaffe 🍵 fast de är sååå gott 😋 kram på dej du modiga Goa qwinna
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Kram tillbax mammabear ❤️😘❤️😘
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej