... vilket ord! 

Men vi var där igår o träffade en ny läkare. Vi gick igenom planen för min behandling. Min cancer är ju hormonell o det gjordes ett test om jag var i övergångsåldern. Men nixpix, det är jag inte trots att detta enda som finns kvar där nere är en halv äggstock! O den är aktiv 🍳 
Så med min behandling så kommer jag komma in i klimakteriet 😱 
Varför inte liksom? Hallå svallningar m.m Aja, vi ska ju alla den vägen vandra 😂 i alla fall vi kvinnor!

 P o H var med igår o det var ett nytt bra besök. Allt kör igång nu på tisdag! Först 8:45 sätts picclinen o sen är det dags för cellgiftsbehandlingen 😳

 så på tisdag kommer vi tillbringa nästan hela dan på sjukhuset. 
 Känner mig ganska lugn just nu. Har några dagar på mig att gå här o pilla o få i ordning på lite av varje. De kommer köra igång med en lite mindre dos nu, 1:a gången pga min mage o så. Ev kan min endometrios lugna sig under behandlingen 🙏🏻 Bara en sån sak! 

 Fick göra nytt EKG igen igår för det andra hade inte blivit bra. O det var en annan sköterska som gjorde det. Hon sa det samma som förra: 
att så fint det läkt o vad snyggt de gjort det! Och jag blir så glad mitt i allt... ändå skönt att kunna va nöjd över något som gjorts om pga de innehållit en farlig sjukdom! 

 Var inne om på Carl M Lundh, på Strålningen i Lund i måndags. Köpte turbanen jag tittat på. Snygg o så skön. 👳🏼‍♀️ Köpte även ögonbrynspuder. Lättare att köpa nu när man ser mina bryn o vilken färg de är. 
 På lördag rakas mitt hår... o vet ni, P kommer oxå raka av sitt ❤️ Allt för att stötta mig! 
 Har jag sagt att jag älskar honom 😍 
Så på lördagkväll är det två kala skallar som sitter här i skogen o myser! 

 Så det var lite om mycket 
Puss och kram

Dålig bild men cancerfondens lykta som är på väg upp


Harry 😘


Kommentera

Publiceras ej