.. är inga problem tydligen! 


Vi åkte till IP så vi var där vid 20-tiden. 
Så himla kul att vi körde dit! 
Min kompis kom o mötte oss 😍 så längesen vi såg i riktiga livet. Men vi  hörs varje dag 🙏🏻 ❤️

P tyckte vi skulle dansa så det gjorde vi. 

Tror nog bandet tänkte att vi var helt tondöva 😝
Alla runt om buggade men vi tog en stilla vals 😝 min kropp tål inga värre utsvävningar, än .. 

Vid 23-tiden började min kropp säga Ifrån o vi körde hem. Skjutsade hem våra kompisar samtidigt. 

Satte oss på terassen, när vi kom hem, o bara njöt! tända ljus o syrssång fick avsluta en perfekt dag/kväll 😍

Vaknade vid halv 11 i går morse, så trött. 
Åt frukost o duschade. 
Gick o la mig igen på sängen o vaknade 17:45 !! 😱
Jisses, vad jag var trött!
 P målade klart huset.. Han hade varit inne o kollat på mig ett par gånger.. Har jag inget minne av. 

Var så hungrig när jag vaknade. 
Det blev  pizza. Det var en underbar kväll igår oxå. Så vi satt ute. 
Somnade väl vid 00:30 tiden. 

Nu är det måndag o ny strålningsvecka! Den nästsista 🙌🏻

Puss o kram 😘  (null)

(null)





Kommentera

Publiceras ej