Det var riktigt längesen jag sa så, eller tänkte så, faktiskt! 

Men ramsan kommer lite sakta nu, när jag ligger här klarvaken kl 02:30 o min klocka ringer 6:30 i morgonbitti😳 Morgonstrålning i morgon kl 09:00. 
O jag är klarvaken😱
Får nog bli en middagslur när jag kommer hem i morgon. 

Annars njuter jag av att lyssna på musik igen.. o texterna har kommit tillbaks i minnet o skallen! 
Man vet att jag är sjuk på riktigt när jag inte kan en SpringsteenText 😱
Eller när det var som värst o jag inte ens kunde namnet på låtarna.. OjOjOj, då blir man rädd 🤪 

Så nu går det på rätt håll! 

Jag har köpt nya lurar till telefonen o får hindra mig själv från att sjunga högt i bussen! Att jag trummar i takt, det får folk stå ut med, faktiskt! 

Älskar att få musiken rätt in i hjärnan, Pang liksom! 
Har köpt "utanpå" lurar o jag känner mig som 14 igen.
Då var Sony Walkman-freestylen, min bästa kompis, typ! 
Ja av döda ting alltså, jag hade levande bästa kompisar oxå 😝

Det var dock icke uppskattat av lärarna att jag hade den på under lektionen 😂 så den blev beslagtagen nån gång, o jag åkte ut.... 
Ja, tyvärr var det ju inte under musiklektionen. 

Just nu blir det mycket Ed Sheeran! 
Ska till Göteborg o Ullevi på tisdag o se honom 👍🏻 
Tänk, vi köpte biljetterna i fjor i Juni o hade då icke en aning om vad som väntade o att jag skulle va nästan skallig när vi skulle dit. 
Men vem vet nått om vad som komma skall? Ingen ju. 
Har fått morgontid på strålningen på tisdag o lite senare eftermiddags tid på onsdag. 
Men det känns inte riktigt som en semester eftersom vi har tider att passa 😕 o inte kan gå så mycket i Göteborg eller åka ut på öarna... 
Men man får tänka att vi kan o vi ska åka dit, det är ren glädje ändå! 

Annars hämtade vi mamma idag. Pappa boular på onsdagskvällarna. 
Vi var på Bo Ohlsson o köpte fotpallarna till våra utefåtöljer. Vi tvekade om vi skulle ha såna men bestämde oss till sist. Så sköna! 
Så tog vi mamma med oss hem o pappa kom o hämtade henne efter sin boule. 
Vi beställde varsin sallad på pizzerian o stannade vid vår sjö o åt. 
Det är ont om bord vid sjön men mamma "jagade" bort en ensam man som satt o tog upp ett bord helt själv o han åt ju inte, o kunde väl lika bra sitta på en bänk, liksom.
Det var svårare för oss med salladsskålarna, det blåste lite ikväll o risk för omkullvälta salladsskålar var rätt överhängande. 
Mest för att förtydliga att vi brukar inte "jaga" bort folk! 😝

Han satt kvar lite men reste sig efter ett tag. Då kom hans sällskap som varit i kiosken o köpt glass. 
Jag sa då att -Förlåt, vill ni sitta här? 
Nä tyckte han de skulle ju bara äta glass, så vi fick sitta kvar. 
Han pratade med mannen från bänken.. På Engelska 😝 
Den stackarn hade ju inte fattat vad vi sa o blev väl livrädd på kuppen när vi satte oss hos honom 😃😃

Sen körde vi hem o packade upp pallarna o satte oss o drack kaffe o åt glass. Pappa kom lagom till fikat. 


Annars börjar det sticka o spänna i bröstet nu, är lite svullen o röd så strålningssköterskorna får titta på det i morgon. 
Får bli bättre på att smörja in där. Det ska jag egentligen göra varje dag. 
Det är nått jag är usel på.. Att smörja in kroppen. 

Nä, nu får jag räkna får eller nått, så jag somnar 🐑🐑

Njut av livet- här o nu
Puss o kram 
(null)
Gratiskaffe efter strålning
(null)
Så glad att lyssna på musik igen. Jodå de är trådlösa men fick ha sladd i 1:a dan. 
(null)
Mamma ville ej va med på bild 
(null)
Sjön 



Kommentera

Publiceras ej