Nu Ă€r det gjort! 

Jag Ă€r klar med cancer, cellgift o strĂ„lning! 
Ja, helt klart Ă€r det ju inte. 
Ska Ă€ta tablett i 10 Ă„r o Ă„ka o fĂ„ skelettstĂ€rkande var 6:e mĂ„nad i 3 Ă„r. O mammografi 1 ggr/Ă„r. 
Men det Ă€r ju det lilla i det hela! 

GlĂ€djen jag kĂ€nner idag gĂ„r inte att beskriva 😍

GlĂ€dje för att detta Ă€r gjort o för att vi slipper Ă„ka till Lund idag! 

 o sĂ„n Tacksamhet  o kĂ€rlek till vĂ„ra fina Ă€lskade vĂ€nner som har varit ett sĂ„nt otroligt stöd ❀ Tack alla! 
För brev o blommor o dagliga hejarop o för att ni bara funnits 😍 
Ni tycker inte ni har gjort nĂ„got MEN det har ni đŸ™đŸ»đŸ™đŸ»đŸ™đŸ» 
Ingen nĂ€mnd, ingen glömd, ni har alla en plats i mitt hjĂ€rta❀ 


O min Ă€lskade familj ❀ som delat detta med mig! 
Ni har varit helt fantastiska mitt i allt detta! Ni sĂ€ger jag Ă€r stark... Det Ă€r jag pga er ❀❀❀❀
Ni har varit mitt stora stöd hela tiden! 
O mamma o pappa o syster o syskonbarn😘 
Tror att ni Ă€r minst lika lĂ€ttade som jag idag! 
Nu hoppas jag att det dröjer lite med fler sjukdomar  som gör att vi sĂ€tter kaffet i halsen 😝 o som tömmer era ögon pĂ„ tĂ„rar! 
Älskar er ❀

Det blev en heldag igĂ„r. 
Började med paket pĂ„ sĂ€ngen frĂ„n familjen 😍
O slutade med Sangria pĂ„ Shufflebar i Ystad i gĂ„rkvĂ€ll. 

Mina brĂ€nnskador kommer va aktiva i ca 14 dar till. Ska badda med alsolsprit sĂ„ de torkar ut. De Ă€r lite "kladdiga" nu đŸ€ź
Men det Ă€r oxĂ„ det lilla i det hela..jag  lĂ„ter ju som Ernst, nĂ€stan 😝😝

GĂ„r hĂ€r o bara njuter.. Njuter av livet.. o hĂ„ret som vĂ€xer.. 

Det ska minsann bli en tur till stranden idag.. SĂ€len ska bada! 
Det Ă€r ett helt företag med grejor som ska med.... 
parasoll dĂ„ jag icke fĂ„r sola ☀
Stol dÄ jag fÄr ont i hele kroppen
Vatten o sallad o böcker o sololja, đŸ‘đŸ» ja med solskyddsfaktor 50 đŸ˜±... 
hoppar dock kaffet, det Ă€r för varmt. 


Önskar att ni alla kunde va jag idag o kĂ€nna den glĂ€djen jag kĂ€nner ❀ 
Det kĂ€nns som Sockerdricka i hele kroppen 😍

PUSS o KRAM o lova mig att Njut av livet 

(null)
HĂ„ret pĂ„ gubben vĂ€xer oxĂ„ 
(null)
Vit sangria pĂ„ shufflebar 
(null)
AnanasPassiondaquri 
(null)
Lamracks pĂ„ Mosaik i Malmö 
(null)
Prosecco i skuggan av stora trĂ€d i Lund 
(null)
FRI Ă€r kĂ€nslan hĂ€r.. 
(null)
Ett hopp av glĂ€dje 
(null)
Skuggan Ă€r bĂ€ttre Ă€n bilden 😝
(null)
Morgonpaket 😍
(null)
Älskar er ❀
(null)
Fick en ring av P i Malmö ❀
(null)
Den 13/1 rakning inför cellgiftsbehandling 
(null)
13/1 
(null)
Det Ă€r tur man har humorn i behĂ„ll 😝
(null)
Har ju T.om varit pĂ„ sminkkurs 
(null)
Älskar er ❀ o TACK för ni var med pĂ„ varenda cellgiftsbehandling! 
(null)

(null)
(null)
I rĂ€tt dĂ„ligt skick hĂ€r 
(null)
O hĂ€r... sĂ„ svullen 
(null)
NĂ„gra timmar efter bröstoperationen.. 

Kommentera

Publiceras ej