Ja nu har jag börjat räkna ner. 
6 gånger kvar 👏🏻
Har brännskador på 4 ställen nu. 3 bak o 1 fram. Skumgummiskydd på! 
Har köpt bubbel 🍾 som ligger i kylen o som ska korkas upp 14:45 nästa tisdag! 


I lördags blev det strandhäng med kompisarna som sovit över 💕
De paddlade kanot för glatta livet. 
Jag anser mig fortfarande för tung för detta 😝

I söndags blev det VM-final i Malmö hos F o J. 
De hade lagat mat, hel lax m romsås. 
Efter kaffe o kaka o fotbollen körde vi till Västra Hamnen för ett kvällsdopp. 
Ja inte jag, då. 

Älskar detta ställe! 
Det vimlar av folk o de hade tangokurs på en av bryggorna! 
Solen står rätt på o solnedgången här är magisk! 
Öresundsbron ståtar i bakgrunden. 

En lägenhet här o sommarhus i Sövde, Ja det skulle jag lätt kunna ha! 
Tror nog att jag har fått 5X så hög lön när jag börjar jobba igen 😝
Äsch, drömma får man ju! Det kan ingen ta ifrån en! 

Ikväll blir det en tur på kiviksmarknad 🎢🎠 vi är ett litet gäng som åker dit o har gjort nu ett par år. 
Doften av marknad är oslagbar 👌🏻

Puss o kram 😘 
(null)
Äntligen kan man trampa i en vattenpöl
(null)
Sommarkväll i västra hamnen 
(null)
Turning torso 
(null)
Tango o Öresundsbron 
(null)

(null)

(null)
Lax 
(null)
P o jag 
(null)
I torsdags såg det ut såhär på skuldran. Igår hade hålen blitt större o blödde igenom min skjorta. Men är nu omlagt👍🏻
(null)
Paddling 
(null)
O ännu en bild av paddlargänget 
(null)
Kolla husvagnen vid vår sjö 😍

Kommentera

Publiceras ej