Jodå, somnade lite efter tre inatt. 
Alla ungar sov över o hade varit på "Lite mer". 
Så först dundrade 2 in genom dörren vid halv 2 o nästa 2 kom vid halv tre. 
De kom ju inom o sa HEJ i vårt sovrum 😃
Harry blir så glad när nån kommer o ska alltid visa nått gosedjur.. så jag vaknade med två hundar o en gosegris o en lång orm i sängen i morse 😝 

Rätt trötta H o jag, men vi gav oss iväg o var i Lund 8:50. 
H går på toa o jag tar upp min tidlapp för att sätta den i hållaren utanför rum 2, "mitt rum". 

Viker upp den o kollar o SER DÅ ATT DE ÄNDRAT TIDEN Till 13:05 😳😱😳😱😳

De brukar alltid påpeka när de ändrar tiden, o visa mig lappen... men inte igår! 
Jo, såklart borde jag kollat igårkväll som jag alltid gör.. 
Men var så inställd på kl 9 så det gjorde jag icke! 

Sen borde de tänka på min cellgiftshjärna 😝 
den är både seg o mer.. 
Det tänker jag skylla på länge nu om jag missar nått eller nån.. Mest så ni vet 👍🏻

Jaha, vad göra? 
Köra hem o in igen?
Nä, vi gav oss till Elite hotell o käkade frukostbuffé i stället 😋
Sen behövde jag byta min nya ryggsäck. Den som jag köpte den 30/5. Handtaget hade släppt. Så dåligt då den inte var billig! Men fick såklart en ny. 
Precis nu när den andra börjar mjukna till. 

Sen gick vi inom på saluhallen. Gillar verkligen Lunds saluhall 👌🏻
Kollade på allt o köpte vars några praliner. Icke lätt att välja bland alla godsaker. 🍬🍭

Jag tackade ja till att vara med i nån forskning när jag fick mitt bröstcancer-besked. 
4 provrör blod togs då. 
O nu när det gått 6 månader var det tid igen, 
Så det gjorde jag när vi var tillbaka på sjukhuset. 
Sen var kl 12:50 o vi gick till strålningen. 

Visade mitt bröst som nu är ömt o svullet. Det ömmar rejält på en punkt. 
2 sköterskor kollade o kallade på en sköterska till. 
Troligtvis är det en körtel som är irriterad pga strålningen. Såna kan ju ömma rätt rejält. 
 Har även en knuta under ärret som är ärrvävnad. Den ska jag massera lite då o då. 

Så om ni ser mig o jag står o håller på med boppsen så är det helt o hållet medicinskt 😝😝😝 inget annat. 


Detta är vanliga biverkningar av strålning o operation. 
Men bra att de har koll o frågar hur det är, varje dag. 


Så nu är jag trött, så trött. Lär somna tidigt ikväll 👍🏻
Ska packa lite först bara. Vi åker nämligen till Kosta Boda Art hotell i morgon till lördag. Skönt att komma i väg lite om än bara en natt. 
Det är En liten dröm att äntligen komma dit. 

Så glad torsdagkväll på er 😘
Puss o kram 
(null)
Hotellfrukost 
(null)
"Nya" ryggan 
(null)
2 av pralinerna jag hann fota, innan de slank ner 

1 kommentarer

Harrieth

07 Jul 2018 09:04

Så härligt med en resa till Kosta å vackra småland

Svar: Helt underbart ställe 👌🏻
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej