... att vara sjukskriven, just nu! 
Om man nu behöver vara det någongång! 

Dels för att jag har gått upp i vikt o får gå nästan näck då kläderna icke passar. 

Fötterna är svullna o sandaler med utknäppbart spänne är det som gäller. 

Jag kan sitte ute i solen eller skuggan o läsa. 

Gå en tur vid sjön o skogen o bara insupa miljön o känna hur den gör mig lite friskare för varje dag! 
Ja speciellt nu när pollen börjar minska! Det var inte så i april-maj, då blev jag snarare sjukare av skogen 
😝😝

 Lite biverkningar står o trycker i kroppen än.. 

fått nån sorts utslag, eller det är nog svamp 🍄 i mina armhålor. Det svider som fan! 
Har även haft i ljumskarna men köpt svampsalva så där är det borta. Smörjer nu även armhålorna så det försvinner nog snart. 
Kan inte ha bh just nu, så det är tur att de står som de ska o inte hänger vid troskanten längre! 
Det svider i såren under brösten om jag har bh. Det är såklart pga värmen o blir bättre när höststormarna kommer 😝
Jag har linne i stället. 

Ja o så klart denna trötthet. Som absolut inte går att sova bort! 
Vaknar trött o somnar trött 😴 men om det är nått jag är bra på så är det att vila 👍🏻 så det gör jag, mycket! 

Annars var vi o badade igår kväll. Ja jag hoppade över.. men t.om hundarna badade. 
Harry "dök" i från  bryggan. Så söt! 
Pigge bar ut Albert en liten bit, så simmade han in. De tyckte om att svalka sig. 

Kan inte säga det många gånger nog, men så underbart vi bor!
 O att vi flyttade hit i fjor 😍
 behöver bara gå 300 meter o sen kan jag kasta mig i plurret 🏊🏻‍♂️ 
Har skog o rådjur o mygg o fästingar på tomten 😝 ja, vissa av dessa hade vi ju klarat oss utan 🦗🦗 
Det är liksom ett lättare liv härute 🌲🌲 
O vi som aldrig skulle flytta ifrån gatulampor o mataffärer som har öppet till 21.
 Nä, vi skulle flytta till Malmö! Det har jag alltid velat. 
O så bosätter vi oss mitt ute i skogen🤪 
Jaja, man ska inte vara sämre än man kan ändra sig! 

Nu har jag en veckas "semester" kvar! Sen drar strålningen igång! 

Nä nu är det dags för lite vila igen, så fånga dagen o njut lite 🌺
Puss o kram 

(null)
Fantastisk kväll 
(null)
Harry "dyker" 
(null)
Nu blommar snart chokladblomman 
(null)
Så fina 
(null)
Harry innan dyket 

Kommentera

Publiceras ej