....trots att det är några dagar sen jag skrev! 
Tiden liksom bara springer iväg när det är solsken o varmt ☀️

Firade pappa i torsdags med Thaibuffe i Ystad. Sen blev det Budapest rulle hos dem. 
Fredagen gick åt att sola denna bleka kropp! 
Cyklade ner till sjön o la mig. Läste bok o drack kaffe för glatta livet! 
Där var mycket folk o massa ungdomar som nog hade avslutning, Det var brottningsträning o kanotpaddling o jag blev svitt bara av att kolla på! 

Sen när P kommit hem så åkte vi o hämta en pizza till honom. Jag åt varmrökt Fläskfile o potatissallad. Var icke sugen på pizza 😳 mycke märkligt! 
Vi packade allt på cyklarna o drog åter till sjön! 
Jag kunde till o med dricka 1,5 glas Rose, utan att magjävlarna vände sig ut o in 👍🏻 Nice! 


I lördags åkte vi till stranden ett par timmar. 
Som vanligt så tog solen mest på P som var lite grisskär i skinnet när vi åkte hem. Det här med sololja är liksom icke riktigt vår grej.. Ja, jag vet, totalt livsfarligt o man kan få cancer ...😝 
Vi körde inom st:Herrestad o nya caféet där, Glutenfria Paradiset! 
O det namnet passade så bra 👌🏻
Jisses vad mycket gott o allt var glutenfritt o laktosfritt och där var även mycket för veganer. 

Vi köpte en kanelbulle o en bit kanelbullelängd 😋 en påse med drömmar blev det oxå! 
O jisses, vilka goda kanelbullar ❤️ Det var längesen jag satte tänderna i nått sånt gott! 

Annars firade vi allihopa Pappa igår, på Löderups Strandbad o deras sommarbuffe. 
Så himla gott. Ja ända tills man sätter sig i bilen o ska köra.. då är man så äckligt proppmätt 😝
Fast jag åt bara av lax o potatis o sparris o grönsaker, bra där! 
Tog inte ens av sillen. Den har en tendens att fortsätta simma i min mage o upp o ner trots att den är dö o inlagd 🤮 

Mätta o nöjda blev det sen kaffe o glass o kakor i deras kolloni! 
Mysigt att sitta mitt på gräset o det är varmt o skönt! 

Väl hemma blev det en tur till sjön. 
F o J o Harry badade, P o jag o Albert kollade bara på. 
Drunkningsrisken är stor efter en buffé så vi höll oss på land 😝

Annars är jag återigen så himla trött idag! Har lite problem med ögonen, de vill icke se riktigt. Så vila står på schemat idag inför morgondagens strålningsstart! 

Puss o kram 
(null)
En dag vid sjön
(null)
Lördagens strand 
(null)
Alltså, hur god 😋
(null)
Glutenfri kanelbulle 
(null)
Pappa öppnar paket i kollonien 
(null)
Nu blommar vallmon 
(null)
Kaffe o melon. Jodå jag åt mousse oxå men det glömde jag fota
(null)
Gravad lax o varmrökt lax o grönsaker 
(null)
Pappa o jag 
(null)
Kvällsmat vid sjön 

2 kommentarer

Ann-Margret

11 Jun 2018 17:09

Är så härligt att få läsa vad du skriver 👍
Lycka till med strålningen!
❤️ Kram från Ann-Margret

Ann-Margret

11 Jun 2018 17:09

Är så härligt att få läsa vad du skriver 👍
Lycka till med strålningen!
❤️ Kram från Ann-Margret

Svar: ❤️
Bara kul att du läser 💕
Tack o kram tillbaka
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej