Körde bil till Sjöbo busstation i morse vid 8- tiden, för att därifrån ta bussen till Strålningen i Lund. 

På en bänk vid hållplatsen sitter en som ser på pricken ut som jag om skallen.  
Förstår att hon ska till samma ställe som jag!
Jag, som är en tyst o försynt varelse 😝😝 sätter mig på bänken, tyst o stilla! 

Hon frågar om jag oxå ska till Lund? Ja, så är det ju. 
Hon pratar på o berättar att det är hennes 22/30 gång. 
Pjio, känns som jag har en evighet kvar, med mina 6/30. 
Men jag har längre hår än henne 😝
Så kommer bussen o jag går längre bak o sätter mig. 


Jag vill sitta själv o filosofera o inte snacka cancer mer. För det är sånt snack det blir när man träffar en "cancerkompis"... 😶
Det är ett annat par oxå som hoppar på i Sjöbo o ska på strålning, mannen visst. 
Så jag går av o "springer" om dem på vägen mot strålhuset. 
Strålningen flyter på o andningen oxå. Väl ute har jag 30 minuter över innan bussen kommer. 

Inom på sjukhuset o köper 2 bananer, till frukost.😱
Ja, jag var ju uppe så okristligt tidigt som 05:30. 😂 
Gick upp med P o vid den tiden kan jag bara dricka kaffe o inte äta nått. 
Så vid 9:50 var jag lite småhungrig. Slög bananerna i farten till bussen. 

Tjejen från Sjöbo skulle oxå med samma buss. Så vi snackade lite till i väntan på den. 
Vi hade Inte samma sorts bröstcancer men annars typ samma, med biverkningar o så. 
Hon hade blivit opererad på högersida o gjorde inte "andningen" under strålningen. 
Det är ju för jag är opererad på vänster sida o det är närmare hjärtat, som jag gör den! 

Känner att jag är så hiskeligt trött när bussen kommer. Så jag sover från o till på bussen. 
Så trött man kan bli av att prata om cancer o av att åka på en behandling som tar ca 30 minuter... 😴 

Känner att jag nog inte ska åka till Lydiagården... Herregud, det är säkert det enda som diskuteras där o jag kommer ju va så trött så jag sover bort den tiden 😝😝 
Aja, jag får se hur jag känner längre fram. Jag ändrar mig kanske. 

Jag har ju mitt "lilla" nätverk runt om mig, med familjen o vännerna som stöttar mig nått enormt ❤️ o som betyder så mycket för mig o P. 
Puss på er 😘

Ja, o så har jag dig, Lena P 💕 som stöttar o svarar om det är nått jag undrar. 
Ja o som slår mig i wordfeud varende gång, trots att jag är sjuk o i underläge 🤣🤣 Puss på dig 😘

Annars låg jag mest hela lördagen i helgen 🤢 
Jäklar vad jag mådde illa o hade ont i magjävlarna!! 
Tog en primperan💊 ( som jag fick under cellgiftsbehandlingen, mot illamående) den hjälpte hyfsat mot illamåendet. 
Men oxynormen tog inte bort smärtan 😡 Jävla mög! 
Lite bättre i söndags. Mådde inte illa men ont hade jag. 
Idag är det rätt hyfsat där nere 👍🏻
Har precis sovit middag i 1,5 timme o vaknade lika trött ändå 😴 
Den tröttar, tröttheten.... 

F o J kommer hem o äter nu snart. De ville grilla så det får det bli. 
Ja, jag sitter här i min korgstol o kollar på, tror jag 😝

ha en fin kväll
Puss o kram 😍
(null)
Kaffe o min chokladblomma som är så fin nu 
(null)
Harry solar 
(null)
På en buss 
(null)
Frukost i gröngräset 
(null)
Jodå, fotbollen visades i väntrummet
(null)
Passade bra igår 👍🏻 hann se 30 minuter av 1:a halvlek igår, heja Sverige 🇸🇪
(null)
Alla jordgubbar är inte snygga 😂

Kommentera

Publiceras ej