...Dagen innan sista o 6:e omgången med cellgift, är obeskrivlig! 

Känner mig så glad o nästa löjligt upprymd! Ja, som om det skulle va min födelsedag i morgon! 

Jo, jag vet, det kommer 3 tuffa veckor härefter, men de tänker vi icke på idag utan låt mig nu njuta av känslan- 
Sista cellgiftsbehandlingen 😍

Så antar o förutsätter att jag har hår  o bryn om sådär en två veckor 👩🏻😱 
O att jag på en måndag om 14 dagar pinkar ut de 10 kg jag har gått upp sen januari 😱😝
Vet, vikten har ingen betydelse, det blir bara mer av mig att älska 😝😝
Men 10 kg är mycket! 
Men,  tålamod Anne, tålamod! 
Men visst kan man få önska att håret växer lika kvickt som kirskål 😂


Tänk att jag har fixat det.. 🙏🏻
Ja nu fanns det ju ingen valmöjlighet men jag var allt lite orolig för behandlingen! 
Man hör o läser för mycket!
 Har dock inte googlat cellgiftsbehandling.. vill själv bilda min uppfattning om det hela! 
Det är så olika hur man reagerar o tar saker o ting! 
Typ, som när man var i 9:e månaden o man bara kände: nä jag vill då icke föda ut nått barn, det får helt enkelt ligga kvar 😝👶🏻
Men sen gick det ju hur bra som o man gjorde om det igen! 

Men ändå, nu har det gått 4,5 månader o de har gått så fort, ändå! Det trodde jag inte heller! 
Picclinen dras oxå ut i morgon😍 
50 cm lång är den. Men som sagt det känns nog inte då man inte har nån känsel i ådrorna! 

I morgon är vi ett helt gäng som åker till Kristianstad 😍
Jag o P, F o J, H o mamma o pappa! 
Sen när jag är fylld med cellgiftet åker vi till Malmö o käkar nått gott vid lilla torg! 
Allt för att fira! 

Hurra För Livet ❤️

Även idag fick jag post 🙏🏻 
Från vår lilla fb grupp-viktiga vänner! 
Tack Helena o Ingrid 😘❤️
Ni gjorde måndagen betydligt soligare! 
Så fantastiskt med denna grupp! 
Vi träffades genom viktväktarna för några år sedan! Vissa av oss har träffats " på riktigt". Vi är utspridda i hele Sverige! 
Tyvärr har "vi" misst 2 st härliga tjejer, under tiden,  Fuck Cancer😢 

Annars så tänker jag njuta fullt ut idag! 
Lite fruksallad, lite tidning o massa sol, med hatten på 👒

Puss o kram 
(null)
Haha, underbart snapchat-filter
(null)
Posten idag 
(null)
Albert o Harry
(null)
Sandalväder 👡👡 Dr Martens 
(null)
Mums 😋
(null)
Sista cortisondosen 
(null)
Ernst 
(null)

Kaffe o kaga hos F o J igår 



Kommentera

Publiceras ej