Ja, kondisen är helt väck.. Totalt borta!
Nu har jag inte varit nån atlet på många år, om jag ens varit i närheten nångång 😝

Men djurparken i Ystad ligger på en backe.. o man måste gå upp för den för att komma till entrén. 
Jisses, alltså! 
Fick stanna o pusta ett antal gånger. Det kom ett par, kvinnan satt i rullstol o hennes son körde. 
Han frågade om jag behövde hjälp 😱 såg nog så ut! 
Han kunde gå upp med sin mamma o komma o hämta mig, sa han! 
Vilken hjälte, alltså 😍
Men tänkte på hans rygg o vilka skador det kunde medföra så jag tackade artigt nejtack o bet ihop o tog mig upp tillslut 👍🏻

Så underbart kul o se alla igen 😍
Vi gick en liten tipsrunda. Jag Vann inte. Men han som gjorde det vann 500 kr i valfri affär🏆 inget dåligt pris! 
Sen grillades det korv o vi åt o det var många glada skratt. 
Jag orkade inte gå nån runda i parken så det blev bara ett par papegojor på bild. 
Väl hemma igen dök jag i säng med hundarna o vi sov stenhårt i två timmar. 
Jisses, tur jag inte tog en tur i parken, då hade jag sovit än, antagligen! 


P o F o J o H kom, alla på en gång 😍
Vi packade picnikkorgen med korv o korvbröd o drog till sjön. 
P o jag har köpt en kanot, som en liten överraskning 🛶 o den måste ju testas, bums! Det är en som man blåser upp men i lite kraftigare kvalite. 

Alla testade o tyckte det var skitkul 😝 utom jag då, som misstänker att den böjer sig på mitten om jag hoppar i 🤣

Jodå, jag ska oxå testa det, längre fram i sommar, nångång ☀️ 
Vi grillade korv o hade allmänt mysigt. 
Alla sov över så idag blev det utefrukost, mitt på gräset. P jobbade, beordrad övertid idag. 

Vi tog kaffe o kanot o gick till sjön igen. Idag var det riktigt varmt i vattnet. Ja, iallafall om fötterna som jag hade i. De andra badade länge o hoppade i från kanoten o hade allmänt skoj😍 

När vi kom hem igen fick jag gå o vila middag. Sov en timme, så skönt!
O nu ligger jag o myser i hängmattan. Börjat på ny bok- "Det andra ansiktet" av Mari Jungstedt. 
Det blir grillat igen ikväll, gäller o passa på när det är sånt här väder☀️ 

Älskar när vi alla är samlade här ❤️ 
I morgon kommer mamma o pappa o min syster, hennes son o hans fru hit 💕 min systerdotter med sambo skulle oxå komma men hon jobbar, så synd! 
Vi ska fira morsdag o livet i allmänhet 👌🏻

Njut av lördagen 
Puss o kram 💕
(null)
J o F o H 
(null)

(null)
F o H badar med flytvästarna 
(null)
F o J 
(null)

(null)

(null)
Första sjösättningen 
(null)
Korvgrillning 
(null)
Mycket packning hade vi med oss 
(null)
Kaffe 
(null)
Hängmatte häng med Albert 
(null)
Papegojor 


Kommentera

Publiceras ej