Vaknade kl 10:17 i dag o var så, så Trött! 
Orkade nästan icke slå upp ögonlocken 

Okej, då ska det vara så här idag då! Bara att gilla läget o vila ut möget😴

Har haft 2 riktigt pigga dagar nu 
o då ska jag rädda världen, o gå på 100 olika konserter, ställa till en hejdundrande fest för kompisarna, dansa natten lång, bygga växthus o tapetsera tv-rummet.. Typ! 

För att idag knappt orka öppna munnen för att äta... snacka om kontraster😝

Men det är 14 dagar sen Cellgift idag o nu börjar det ju gå på sluttampen med biverkningarna hoppas jag.. 
det känner jag i endometriosMagen, som gnäller en del idag! Den håller sig annars rätt lugn pga, cortison o cellgifter. 

Annars var mamma o pappa här på lunch igår 💕 vi grillade o satt ute o åt mitt på gräset i en fantastiskt sommarvärme! 

Med risk för att låta jävligt negativ så är erfarenheterna av sommarvärme i maj inte så positiva inför juni-juli-Augusti...☀️ så då gäller det ju att njuta fullt ut av värmen just nu!  

Sitter i solstolen i skuggan nu o dricker kaffe! Ja, nu är det gott igen! 
Göken han galer sig hes, längre ner mot sjön hör jag! 
Albert ligger i mitt knä. 
P o H o Harry är ute o springer! 
Sicka hurtbullar 😳
Jag blev trött bara av se när de knöt skorna! 

Ska köra o handla sen. Idag måste jag nog åka i kundvagnen 😝 F o J kommer hem o äter i kväll 💕 o kylen är tom! 
P vill köra själv men nädå, jag ska med! Man måste ju hålla igång lite... 

Annars så har jag anmält mig till en skrivarkurs på Österlens folkhögskola - läkande skrivarkurs! 
O vet ni, jag är en av de 20 som fick plats 📝📝📝 så himla kul! Den startar  den 3/9 o är på distans, 50%. 

Den riktar sig till dem som varit med om nåt traumatiskt, ( första gången riktade den sig till de som flytt krig) 
en svår sjukdom eller nått liknande! 
Ja nu vet jag inte om jag varit med om nått så där väldigt traumatiskt .. 
ja det skulle vara när jag föddes, det borde ju vara traumatiskt för en liten bebis att lämna livmodern, men det är ju inget jag har nått minne av 😝

Men kul ska det bli o jag spånar redan på "boken - morden i sövde" 🤣🤣🤣

Blev annars getingstucken i tisdags! 
Den jäkeln satt på disktrasan utan att jag såg den 🐝
Men nu vet jag ju i alla fall att jag inte är allergisk mot getingstick 👍🏻 

Nä, nu orkar jag inte hålla i telefonen längre så njut av dagen 💕
Puss o kram 
(null)
Äntligen kaffe 
(null)
Ljuvliga skogen 
(null)
Nu gör de övningar oxå 😳 Galningar ! 
(null)
Här sitter vi 
(null)

Snapchat med perukfilter 👍🏻 (null)
Hej Albert 😍

Kommentera

Publiceras ej