... nu igen på eftermiddagen 🤨

Va Fasen? 

Nu vill jag va pigg! 

Jo jag vet, det är bara 15 dagar sen senaste cellgift. Jag låg inlagd 5 dagar förra veckan, o var ju rätt dålig! 
O det bara yr pollen i luften just nu.. 
Så jag får nog liksom gilla läget här o nu o vila så mycket jag bara orkar 😀

Men hjärnan vill så himla mycket mer än vad kroppen orkar, just nu! 
Ge mig två veckor till, då jäklar 👊🏻

Sover mycket o länge på morgonen. Så på förmiddagen idag var jag rätt pigg. 
In till byen o handlade.
 Melittapåsarna tog slut i gårkväll så det blev hushållspappersBryggt kaffe i morse 🤣 det funkar finfint! 
Toapapper däremot, Nope, det blir inge bra! Har testat när både Melitta o hushållspappret var slut 😝

Var på apoteket o hämtade ut mina allergimediciner 💊 De behövs alla nu. 
Köpte några hängpetunior hos torghandlaren. Inom på jysk o kollade på madrasser. Det blev färdig grillad kyckling o nypotatis till lunch. Enkelt o snabbt. Sen skulle ju P köra o jobba. Då gick jag o la mig. Sov i 2 timmar 😴

Hade en mysig kväll med barnen igår 💕💕💕💕
Vi åt lax o o jag hade köpt nypotatis, icke billiga men ack så goda! 
Vi gick en tur med hundarna. 
Då började det givetvis att regna så hem o satte på kaffe, som vi drack ute på terassen under taket med massa ljus tända, medan regnet smattrade, hur mysigt?! 
Såg sandhamnsmorden o sen var det Tack o Gonatt för fru Persson. 

Tror minsann håret börjar växa här nu, 👌🏻 Ja, inte så att det hänger ner på öronen än, men det börjar synas 😝
Inne i affären var där en tanta som nog hade ätit "TitteBär" till lunch 👀 för jisses vad hon glodde..
 ställde mig o glodde tebax... tror ni hon vände bort blicken? 
Nädå, men det gjorde jag o sträckte lite på mig 👍🏻
Hon blev nog rädd för mig... Det blir ju faktiskt jag oxå när jag ser mig i spegeln 😝😝😝

Så, nu ska jag äta lite krämig pastasallad innan jag somnar! 

Så leve livet o glo gärna om ni ser mig 🤣🤣🤣 Det bjuder jag på 😘
Puss o kram 
(null)
Hängpetunior
(null)
Mina dr martens är rent dammiga av pollen 
(null)
Min allergiLåda
(null)
Fick denna urhäftiga begionia idag av H. Den är Litta hängig men repar sig snart! 
(null)
Jag känner fjunen 😍
(null)
Ser ni dem? 
(null)
Fått lite mer presenter från mina underbara "viktiga vänner" från Facebookgruppen. En smart hållare till koftan, med dödsskalle 💀 Fick även fröer men de är redan i jorden Tack Taina 😘
(null)
Servetter o ett läckert kort från Ann-Christine 
(null)
Detta kom idag, från Harrieth 😘 
(null)
Harry i liljekonvaljskogen 
(null)
Nypotatis 
(null)
Fick min 1:a interiörBox i går. O där var den 😍 den underbara lilla apan från kay Bojesen
(null)
Nytt bord på terassen. Tänk somriga drinkar här i juli 🍹
(null)

(null)

Ljuvliga liljenkonvaljer 
(null)
Från Lena, Carina o Åse 😘 alltså förstår ni vilka underbara vänner jag har ❤️ Ni är så viktiga för mig allihopa!




Kommentera

Publiceras ej