Att jobba! 

Även om jag störtade i sängen kl 19:59, precis innan idol började o somnade bums! 
En 4-åring är uppe längre än denna 48 åring på fredagskvällen. 
P jobbade så jag kunde lika bra sova 😝
Jobbade 8-17:30 igår o det gick bra o det är så himla kul att va igång igen. 

Nu är cancern undanstoppad o håret på skallen är lockigare än någonsin! 
Hade jag bara blitt av med magjävlarna så hade allt varit så himla fantastiskt! 
Tror att det var en cysta som sprack i tisdags 😩 ja det gör jävligt ont men nu är jag av med den.. tills nästa kommer! 

Ibland kommer bilder från cancertiden upp i flödena.. o det känns så overkligt vad vi varit med om! 
Man glömmer ju rätt kvickt o tur de! Det gäller o leva i nuet 😍 

Vi gick promenaden vid sjön idag! 
O jisses, vad vackert det är här! 
Inte konstigt man känner sån tacksamhet 🙏🏻 

Blir jäkligt trött o öm i min arm efter jobbedagen. 
Hittade en sida på nätet där de hade så coola kompressionsarmstrumpor! 
Men frakten var dyr..men man kan ju önska dig en sån. 
Denna hudfärgade jag har är ju icke cool nånstans 😝

Pst: 
Ann-Margreth, nu har vi köpt vindruva till växthuset.. 🍇🍇  vi köpte gröna! Tänkte de färgar inte så, kanske?! 

Nu på väg o fira lilla mamma 🎁 

Trevlig helg på er
Puss o kram 😘
(null)
Magiskt 😍
(null)
November startar bra 
(null)
Jadå, håret innan jag fixat det 

(null)
Grattis Lilla Mamma 🎁❤️🎈
(null)

Detta känns som mycket mycket längesen 🙏🏻 13/1-2017 
(null)

Denna är lite coolare än min hudfärgade 😝



1 kommentarer

Ann-Margret

03 Nov 2018 19:07

Härligt att läsa att ni köpt druvplantor.
Önskar er lycka till 👏
Igår pressade jag flera kilon druvor till juice men tyckte ej att det var så gott 👎
Idag var vi på tippen o slängde ca 15 kg druvor

Svar: Oj, jisses vad många ni får! Det var ett bra år i år väl?
Går det inte att göra vin 😝
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej