Såja, då har vi röstat. Det kändes extra viktigt i år! Vi tillhör Sjöbo kommun o SD är stort här 🙁 Var o en får rösta som den vill o jag pratar aldrig politik. Tycker det är det tråkigaste som finns, så nu lämnar vi det! 


Annars är det full håll i gång i magjävlarna 🤬 

har sökt lite efter information o jodå, Tamoxifen (10-årstabletten) kan trigga endometriosen o ge blödningar. 
Blödningar kan jag ju inte ha då jag är livmodersfri men smärtan den slipper jag inte 🤮 
Högersidan är extra hålligångig. Där har jag en halv äggstock o jag antar att den håller på o bildar cystor... 

Jag har ju lätt teflonhjärna o minne så P sa igår när han kom hem att varför tar du inte din tensapparat? 
Ja, det kan man ju undra? 
Hade glömt att jag har en.. har ju varit smärtfri så länge nu🙏🏻
Så på med den o upp på högsta strömläget. Så skönt!! 
Så nu är den på igen o hänger om halsen. Smidig sak! 

Har sagt det innan o hör att det låter så knäppt men det var en skön känsla under cancertiden 🙁 Så sorgligt egentligen! 


Annars är jag f.rom i morgon gift med en 50-åring 😍 Det trodde jag ju aldrig när han var 16 o jagade mig med sin moped att vi skulle fira den dan ihop ❤️
Vi åker till Lalandia på torsdag o firar i plurret 👙 ska bli så skönt att åka bort några dagar utan att ha nån tid o passa ⏰ det hade vi ju i somras, på semestern. 

Mamma o pappa kommer på lunch idag. De ska passa huset o hundarna när vi är iväg❤️🙏🏻 TACK

Veckans övning är inlämnad till skrivarkursen. Måndagar är min "skoldag" 📚📚 tycker det är superkul! 

Fånga dagen kompisar 😘
Puss o kram
(null)
Här är så fint o jag är så nöjd med att bo här 
(null)
Den coolaste blomman i huset, judt nu 
(null)
Träffade en ekorre igår 
(null)
Beställde tröjor på h&m till hundarna 😝 men skickar tillbaka dem... Harry såg så ynklig ut 
(null)

Där hänger den o gör nytta! (Tens) 

Kommentera

Publiceras ej