Det blev ju inte så farligt med blåsten som de lovat. Allafall inte hos oss i skogen. 
Regnade gjorde det men inget mer. 

I fredags skulle P jobba kväll. Så jag gjorde mig en nyttig äpplekaka att ha i min ensamhet.
 Totalt sockerbefriad men ändå rätt god! 
Ja vaniljsåsen piggade ju till det lite. 
Satte mig i fåtöljen under filten o hade tänt en massa ljus, det var ju rätt höstligt där på eftermiddagen. 
Valde film o hade kaffe o äppelkaka redo. 
Men urk, valde en film om riddare o häxor o pestbölder m.m 
Ja extra allt liksom, så jag tappade aptiten där o då 😝
Men bra film ändå. 
I lördags la P plattor tills regnet kom. 
Jag vilade middag o sov i en timme. Vi skulle ju bort på kvällen. 

Hade en supermysig kväll ❤️ 
Med jättegod mat o massa prat! 
En helt perfekt kväll 😍 
TACK finaste alla ni, för ni finns ❤️🙏🏻



Var hemma vid 01 o lå sen vaken till 03:30 😳 
så drygt men jag hade ont. 
O pillerna hjälpte inte. 
Sen sov jag till 11 igår så jag fick ändå till lite sömn! 

Gick upp o såg 3 avsnitt av nya serien - ingen utan skuld! Den verkar bra! 
Vi blev lite rastlösa o småhungriga så duschade o gjorde oss i ordning o stack till Malmö för lite mat. 
P var icke körduglig så jag körde. 
Vi körde till Triangeln o parkerade så jag slapp köra mitt i den värsta smeten. 
Sen gick vi till Fridays på lilla torg o åt. 
Jag, som ätit fisk o fågel hela veckan, utan undantag, tog en blodig ryggbiff 😋 så god! 
Var lite sum o hade ont men jag behöver ändå komma ut o andas lite stadsluft! 
Gick lite på triangeln! Köpte den nya ljusstaken  från Ernst, med plats för 4 ljus👍🏻 snart Advent ju 😝
De lämnade 20 % över helgen så därför slog vi till. Ibland har man tur!

Väl hemma igen vid 19 tiden så tog vi hundar o dator o popcorn o kröp upp i sängen o såg lite mer serier. 
Den svenska "Morden" o den nya säsongen av "Springfloden".

O nu sitter jag på bussen till värnhem. Ska in o träffa F o J. Det blir nog lunch på slottsträdgårdens café, tänkte vi. 
Har tagit fram höstjackan nu. Det är minsann lite kyligt idag ⛄️
Jag har ju "Semester" denna veckan 😍
Eller nä, jag är sjukskriven men låtsas det får man! 
Det känns bättre av att njuta av en semestervecka än av en cancersjukskrivningsvecka 😍

Ha en skön måndag, det tänker jag ha ❤️
Puss o kram 
(null)
Popcorn o film 
(null)
Blodig biff på Fridays 
(null)
När ens kompis köpt en alkoholfri Gin o Tonic 😍❤️ så god 
(null)
Det var trerätters i lördags- efterrätten chokladpudding 
(null)
Fiskgryta 😋 o boy, så god denvar! 
(null)
Förrätten, var kyckling oxå supergott! 
(null)
Nya Ernst till jul 🎅🏻🤶🏻 

Kommentera

Publiceras ej