Har sagt det innan men säger det igen: 
Jag älskar hösten 🍁🍂🍄🍂🍁🍄
Dofterna, luften, lugnet ja, t.om regnet när det kommer. 
Just nu är det bara så härligt här. Igår var det 24 grader varmt. 
F o J kom o vi packade frukostkorgen o drog till skogs! 
Snogeholms strövområde ligger 7 minuter med bil härifrån o det var dit vi körde. 
Åt frukost under en stor ek. 
Sen gav vi oss iväg på den rödmärkta stigen. Vi kollade på den uppsatta kartan o räknade ut att den slingan, den röda, nog va ca 4 km. 
Den gick genom skog o upp över berg 😬 
eller nä, kanske inte berg utan mer backar, men har man magjävlar som jag så känns en pyttelite stigning i marken som ett berg 😝 
Men det gick o vilken härlig tur. Tänk vad mycket vi har gratis omkring, som är rena medicinen.
 Ja, det botar ju icke magjävlarna men skallen trivs 😍

Idag har jag gjort klart måndagens inlämningsuppgifter till skrivarkursen. 
En presentation om mig själv, nämnde inte magjävlarna 😝 o ett skrivarrum. 
Ett skrivarrum är en beskrivning av där jag vill vara o skriva. Jag fick ihop 2. Ett ställe på en veranda på amerikanska södern o ett i knäbäckshusen 💕

Har svårt med ögonen idag ... o har nu kommit på varför. Det är smärtan i magen som gör synfältet mindre 👁👁
Har haft så förr vid smärtskov men det har jag ju glömt! 
Så idag har jag tagit citodon, diklofenak o omeprazol 💊💊💊
Diklofenak mot inflammationerna. Det kör jag nu några dar så hoppas jag att det lugnar sig lite. 

Nä, nu blir det en lugn skogspromenad för att sen äta middag med tända ljus 😝 det lät ju som rena ramen kontaktannonsen😝😝

Puss o kram 😘
(null)
Sitter i uterummet o gör min uppgift 
(null)
En gammal trappa mitt i skogen 
(null)
Underbara skogen 
(null)
Lite backigt 
(null)

(null)
Älskar moln 
(null)
Hej o hå 
(null)
Frukost 
(null)

(null)
Grunden till det som komma skall 
(null)
Min hjälte o egna lilla Ernst 
(null)
Köpte den coolaste blomman igår 👍🏻

Kommentera

Publiceras ej