Jag ska vara på Lydiagården mellan 17-18. 

Känslan nu, när jag ligger här i sängen med kaffekoppen är: Varför fan i helvete ville jag detta.. 
men den kommer gå över i kväll när P lämnat mig. Hoppas jag! 😱

Har tagit fram lite vad som ska med. Lite yogakläder, badkläder,regnkläder o vanliga kläder. 👚👖Böcker o lightsaft. 

Funderar på det här med kaffet. 
Tror ni jag kan gå upp mitt i natten o koka "mitt i natten kaffe" om jag inte kan sova? ☕️
Nä, det är nog tvek på den! 
Kan kanske be om en termos innan jag "blir inlåst"😝😝 på rummet!  

Tänk om det blir så att jag tycker det är så trevligt där så P får inte hem mig på fredagsmiddag.. 
Jag håller mig i dörren o han drar i benen för att få mig till bilen 😝
Nja, det blir nog mer så att jag springer mot honom, barfota på grusvägen,med mitt långa svepande hår i vinden o träden spelar Bach.. 😂 
Förutom då att jag är korthårig o gillar inte Bach 🤣
Haha, typ så! 

Jag får inte fota där inne så några bilder får ni inte se. Vill ju inte riskera att bli utslängd pga brott mot sekretesslagen 😝
O jag antar att träden ser likadana ut här som där, så bilder på dem är ju onödigt. 
Det är bara 5 mil härifrån, så det är rätt nära.
Det kommer människor 
(bröstcancer, som gått igenom behandling, är det denna veckan) 
från hela Sverige dit. 
Vi kommer till att vara 12-16 st såg jag i infobladet. 
Man skulle fylla i medicinlista, på ett antal rader. 
Jag fick skriva utanför raderna oxå 
💊💊 mycket mediciner är det! 

Dagarna kommer va fulla med aktivitet så jag hinner kanske inte ens längta hem. 

Annars hade jag gått ner 0,5 denna veckan. Totalt 2,6 nu på två veckor, känns bra o lagom takt. 

Sen är det ju alltid lite svårare att vara iväg o ha koll på maten. 
Men det är ju garanterat bra mat här. Det var mycket vegetariskt. 
Ringde o kollade för säkerhets skull så det inte är kikärtsbiffar 24/7.. 
Jag tål inte bönor o sånt.
 Eller jag tål det o gillar det, men inte magjävlarna! 
Men det var det inte o allt är buffé o det är topoen för då kan jag ju själv välja. 
Annars fick jag prata med dem i köket sa hon så fixade dem det så det blev bra för min mage👍🏻 

Nä nu ska jag krama livet ur familjen, (ja de är på plats här, alla) ❤️innan de kör o lämnar mig 😢 

Pst, influensan släppte i tisdags, precis som de sagt! 

Puss o kram 😘 
(null)
Tänker mig såhär nu en vecka 
(null)
Vi var på Vellingeblomman med jobbet. Buffé men det blev mest potatis då inte mycket var glutenfritt
(null)
Planterade lite i krukorna häromdan 
(null)
Skitiga fingeravtryck på krukan 😝
(null)
Harry vägrade gå med ut 
(null)
Rabarberna börjar sticka upp 
(null)
Akalejorna oxå 
(null)
O mini påskliljorna som jag satte ut i fjor 
(null)
Knoppar, som rådjuren inte gillar 
(null)
Lite paus här 
(null)
Hurra för livet 
(null)
Pepp från viktväktarna 


1 kommentarer

Harrieth

17 Mar 2019 14:06

Ska bli spännande att höra hur du upplevde vistelsen 😍

Svar: 😍 ja, det ska bli spännande
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej