Nu längtar jag hem.. Jättemycket!!
Två nätter kvar sen är jag hemma .. 
det är mycket cancer här.. vem kunde ana det på en cancerrehabilitering 😝 Ja, inte jag tydligen! 

Jo det gjorde jag ju o det var ju oxå därför jag var skeptisk! 
Men det har varit mycket som varit intressant oxå o jag har inte varit på vippen att ringa efter P, o be honom hämta mig, mer än 1 gång! 

Meditation är toppen har jag upptäckt, där Mitt inre djur var visst Narnia-Lejonet. 
Qigong är lagom flummigt med att hämta jord o sol o stjärnor 😝 o höger o vänster o fan o hans mormor! 

man skulle föreställa sig att man hade stor mage o låtsasklappa den .. vaddå föreställa? Kolla på mig, den finns ju på riktigt 😝


Men så var det då magjävlarna... som tvunget skulle va i centrum o ta över uppmärksamheten från brösten som ju är på rehab 😝

Vi låg på golvet i går på yogamattor. Låg rakt på rygg o böjde benen till höger o vänster. 
Hade känt av magjävlarna lite hela dan, men märkte att det blev mer o mer där jag låg på rygg! 
Slutade röra benen o låg lite. Övningarna var slut o vi ska resa oss! 
Ja, de andra lyckades galant med det men inte jag då .. 
Kommer upp i sittande ställning o bara känner en jävulsk smärta på vänster sida.. det svartnar för ögonen o det blir ett dovt ljud i öronen o magsäcken med dess innehåll är uppe om o vänder i munnen! 
Tårarna fyller mina ögon o jag hinner tänka 
-Fan, mascaran! 
Får sitta en stund o försöka andas! 
Hade jag inte suttit hade jag svimmat! 
Kommer upp tillslut men är jävligt smärtpåverkad! 
Går till mitt rum o tar en oxynorm. Det var längesen jag tog det, sen början på december. 
Ligger där när de andra äter kvällsmat! De frågar om de ska ta undan lite till mig, men har ingen aptit o magsäcken ligger fortfarande i munhålan! 

Vi ska ha meditation, några timmar senare, kl 19. 
Jag linkar mig dit med ansiktsfärg som ett spöke
-likblek! 

Tyckte att meditationen var skön o behaglig trots min smärtpåverkan! 

Går o lägger mig med ännu en oxynorm. Sover oroligt o vaknar ofta just pga smärtan. Rätt mycket bättre idag men jag känner av dem, jävla magar😡
 I morgon väntar varmvattensbad, det ska bli skönt. Vi ska även ha yoga men det tänker jag göra från en stol.. utsätter mig icke för golvläge igen! Mög! 

Nä nu borde jag sova så puss o hej 🥰
(null)
Kaffe i solen 
(null)
Vi målade lite igår. Detta är då icke Anne 9 som målat utan Anne 49  😝😝 ser ni att det är vårt växthus? 
(null)
Så här låg jag i gårkväll o natt. 
(null)
Magjävlarna gav mig en riktig käftsmäll 


Kommentera

Publiceras ej