04:15 vaknade jag.. 
det kan va så att det spökar här så det var det jag vaknade av 👻👻
Eller så var det bara för att jag var pinknödig 😝

Det är mycket intryck o hjärnan snurrar lite! 
Jodå, min sitter löst o kan snurra fritt 😝

Det var jobbigt när familjen körde o lämnade mig där, innanför glasdörrarna 😢 
Fem dar är lång tid.. 
Stod där o vinkade tills de var i Hörby rundellen, tror jag! 

De fick gå med in på rummet. Tur det för jag hade ju aldrig kunnat bära alla de väskorna själv! 
Man skulle kunna tro att jag skulle till farmen eller en robinsson ö i Fidji. Så mycket packning var det! 

Annars ligger stället fint, mitt i skogen. Ett bra rum med dusch o toa o tv. 
Vi åt kvällsmat kl 18, tomatsoppa o varmt glutenfritt bröd, riktigt gott! 
Lite samling o presentation efter det. Det står Ann-Louise på min namnbricka. Ja, jag heter så egentligen för er som inte vet det. 
Vi är 12 st kvinnor lite varstans i från. 
Liten rundvandring o sen var det kväll kl 20:15. 
Kaffet står framme dygnet runt ☕️☕️
Så jag tog en mugg med mig till rummet o såg Farmen finalen. 
Jodå precis som i melodifestivalen så var det rätt vinnare, tyckte jag. 

Kl 08:00 är det frukost o sen ett fullt schema fram till kl 20.. Pjio, får nog vila när jag kommer hem 😝

Nä nu ska jag vila 1,5 timme tills klockan ringer sen blir det duschen o sminket ska ju på🤗 
Njut av måndagen vänner 
Puss o kram 😘
(null)
Hela familjen ❤️
(null)
Jisses med grejer 
(null)
Fick bästa presenten av familjen ❤️ Tack! Springsteentidning på svenska 

Kommentera

Publiceras ej