Nä, det har det väl inte varit nångång men nu är det betydligt jobbigare! 

Jag har ingen ork.. ingen alls, totalt nada! 
Efter jag har bäddat sängen får jag gå o sätta mig, totalt slut 😱

Jo, jag vet, att jag har bara en gång kvar! Jag vet oxå att kroppen är trött nu! 
Men jag är trött i precis varenda benbit i kroppen. Ytterst märklig känsla får jag säga! 
Att vara trött i smalbenen, det har jag aldrig upplevt förr o jag kan inte förklara riktigt hur det känns! 

Även antibiotikan gör sitt o hjälper till med denna trötthet! 
Jag var trött innan oxå men på ett helt annat vis. Är även lite dimmig i synen. Vanliga biverkningar på den sortens antibiotika. Tröttheten inne i kroppen är oxå en biverkning. 
Tur man läser bipacksedeln så man inte tror att det slagit helt runt 🤣 

Denna sista veckan innan CG-behandling brukar ju vara den bästa. 

Jag vet, det är bara att gilla läget, det är snart slut.. Men vissa dagar är det lättare sagt än gjort. 
Grät en skvätt i går... o tyckte : 
det e ju fan!! 

Jag vill bara ut o få skita ner mig i trädgården. Gräva o göra ny rabatt, men orken finns inte! 
P vill göra det men jag vill vänta tills jag kan vara med o inte behöva sitta på en stol o peka hur jag vill ha det! 
Det är ju det lilla i det hela, men kan bli en stor grej när man inte orkar! 

Men jag vet, att om en månad då orkar jag igen 👍🏻 eller kanske redan på måndag eftersom jag tar sista antibiotikan på söndag! 

Jag går ju igenom en behandling, det är inte cancern, som gör att jag är så trött! 
Så måste man tänka! Det kunde varit betydligt värre, faktiskt! 


Sorry mitt gnäll, men idag känns det såhär! Det känns säkert bättre i morgon 😍 

Och rätt vad det är är jag pigg igen o jag har grävt upp hela trädgården o jag men framförallt P, önskar att jag var kroppstrött igen 😂

Puss o kram o ta vara på varje dag 😘
(null)
Dessa två ❤️❤️
(null)
Ännu en en kroppsdelskruka 
(null)
T.om buxbomen ser hängig ut. 
(null)
Storkar i ett träd i Kronovall 



2 kommentarer

Birgitta

26 Apr 2018 21:57

Klart du får lov att gnälla❤️
Har man verkligen lov till när man mår som du gör nu.

Men också härligt att läsa att det är fortfarande samma finaste Anne ,med samma goa humor.

Hoppas så, att du får några lite bättre dagar nu till nästa behandling 🙏🏻.

Kämpa på Anne, vi är många som hejar på o snart snart är du på G igen😊.
Många kramar till hela familjen❤️❤️❤️

Svar: Puss på dig 😘
Jadå, snart är det som vanligt igen!
Längtar efter att dansa 💃 Ja, det dröjer kanske nån vecka till men sen, ska här dansas!
Tack för du/ni finns 🙏🏻❤️
Betyder massor
Kram
Anne Persson

Ingela

27 Apr 2018 11:40

Men åhh... Här ser jag ju att du inte alls mår lite bättre som jag hoppats på. Kan inte se datum på dina inlägg men gissar att det här är rätt nytt?

Du får gnälla precis hur mycket du vill, för nu är det ju skitjobbigt och det måste UT!! Det är helt ok, ut med det bara! För vem vill må som du mår just nu? Nä, just det så låt det bara komma.

Det jag förstått av många som genomgår det du gör är att just tröttheten knäcker en mest. Sen när kroppen gör ont på det... Önskar jag hade ett trollspö att "hela" med, men kan bara skriva några rader och säga att du finns i mina tankar mest varje dag för jag vet och förstår att du har det rent för jävligt just nu.

Kram på dig tappra fina Anne <3

Svar: Detta skrev jag igår ❤️
Men idag är den känslan väck igen o jag sitter just nu o njuter av fågelsång o sol! Gick till postlådan 150 m bort, o tillbaka, så nu orkar jag inte mer än att sitta ett tag!
Alltså denna trötthet 😡 helt grym!
Men jag har ju all tid i världen att vila, så det gör jag 💕
Kram på dig o tack för pepp! Det värmer ❤️
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej