Tack vare att jag såg "Den gröna milen" igårkväll! 

Alltså, den filmen 👌🏻
både älskar den o hatar den! 

Åskan väsnades o regnet det piskade utan för o där satt jag grät o som ett litet barn! 
Den varade till 1:05 inatt o sen kunde jag ju omöjligt sova! 
Harry höll på att krypa ur sitt skinn, han är så rädd för åskan, stackars! 
15 mm regn fick vi. O gräsmattan ser lite piggare ut idag. 

Annars har jag bara vilat mig sen i onsdags. 
 Jag är trött, så så trött! 
Men pigg o Gla i knoppen så det är ingen fara på så sätt! 
Jag har ont i magjävlarna o i mina leder. Det tröttar ju oxå! 

Var o fikade med jobbet i onsdags 😃 så kul att träffa dem. Vi åt bakad potatis o bara satt o snackade! Sen var jag helt slut. 
Så två timmars hård sömn på sängen blev det, när jag kom hem! 

Igår var det riktigt varmt. 
P skulle jobba kväll så vi cyklade ner o badade o tog lättlunch från "tjollen" där. 
Korv o pommes smakar fantastiskt på en brunbränd gräsmatta o med stojande barn runtomkring! 
Vattnet var hela 26 grader varmt o vi badade o jag kunde t.om simma. 
Ja inte med vänsterben pga magjävlarna men med resten av kroppen 👍🏻

Såg först Ernst på tv 4 o sen började filmen. 
P kom hem lite över 00 o hittade mig där, gråtandes. 
Han sa: men visst har du sett den filmen innan? 
Ja, hulkade jag fram.. 
men om jag sett den idag igen hade jag gråtit likamycket. 

Sov till 11 idag 😳 o nu bara sitter jag här, rätt upp o ner. 
Har firat Harry 🐶 han fyller 5 år 🎁 
Han älskar att få paket. Precis som vi i denna familjen gör. 
Vi Ska gå en riktig långpromenad med honom när P kommit hem. 

Malmöfestivalen börjar idag. 
Det blir besök där både söndag o måndag 👌🏻
Söndag mest strosa runt o käka men på måndag blir det Thåström 🎶🎶

Annars ska vi börja såga ner några träd i morgon o gräva o hålla på 🌴🌴
Växthus är nu beställt, nämligen! 
O plattor o sten m.m 
Jodå, det lär bli en utmaning att få ihop det... 
men livet är ju fullt av såna.. utmaningar! 
Men har vi klarat denna våren så borde vi väl fixa att få till ett sketet litet växthus 😝😝😝
Jag har redan börjat inreda o ska såklart ha en liten kristallkrona där 😍 med ström då, P 😝 
Tur han är så tålig min P ❤️ 


Nu önskar jag er en skön o härlig helg 😘 
Puss o kram 
(null)
Harry med sina nya gosedjur 
(null)
En gris o Pelle Svanslös 
(null)
Paketöppning 

(null)
Fyndat en ny svart Björn Wiinblad ljusstake .. halva priset- sånt gillas 
(null)
Jodå, 26 grader i vattnet 
(null)
Årets solare 😝
(null)
Så glad för paket 😍

Kommentera

Publiceras ej