.... hela dagarna? 

Ja, det kan man undra! 

Jag är sjukskriven o fri från cancer o behandlingar! 

Man kan ju tycka att jag då skulle gräva ut trädgården för att göra plats till växthuset. 
Måla om tv-rummet. 
Slipa o måla om det antika bordet som står i uthuset o väntar på det. 
Putsa alla fönsterpartierna i uterummet som är fläckiga av sommarens flugbesök. 

Fast det jag verkligen gör är: 
tömmer diskmaskinen o går promenad med hundarna o lagar mat tills P kommer hem. 
Resten av tiden vilar jag! 

Jag är så trött! 
Så trött i hela kroppen. Som om den sugits ut på kraften, liksom 💨
Svårt att förklara känslan! 

Ögonen är inte riktigt med nu igen. Lite som de var under cellgiftstiden. Jag ser icke ut genom hela ögat, liksom! 
Så läser gör jag på eftermiddagen då är det lite bättre. 

Men detta skriver jag inte för att ni ska tycka synd om mig 😍 
utan bara för att säga hur det. 
Tydligen vanligt att man nu tycker att man ska va frisk o pigg som innan! 
O det tycker jag oxå 👍🏻
Men inser att det är bara att vila på. 
Snart kommer krafterna oxå.. 
Ja, nog inte förrän växthuset är på plats 😝😝

Men knoppen hänger med o jag är glad! 
Glad för att detta halvåret gått rätt fort! 


De ringde igår o sa att växthuset kommer levereras på fredag🙏🏻
Så jag antar att det är uppsatt o klart på söndag så jag kan inreda o dricka kaffe där på måndag morgon 🤣🤣🤣
Hahaha, skojar bara! Är glad om det är uppe innan snön kommer. Det är tydligen lite meckigt att få ihop 😱

Nä, nu är klockan 11 o jag har vilat sen jag vaknade vid 9, så mot köket o tömma diskmaskinen. 

Puss o kram 
(null)
Det blev en glass vid sjön igår, efter promenaden 
(null)
På eftermiddagen sitter jag här o läser. 
(null)
Igår blev det kassler, ris o sweet chilisås 
(null)
Vi vilar alltid tillsammans 
(null)
Harry tog ett dopp igår efter promenaden. 

Kommentera

Publiceras ej