Har sagt det innan men tiden stĂ„r still pĂ„ sjukhuset. 

Somnade först vid 03 i tisdagskvĂ€ll o sen kom de ju o vĂ€ckte oss kl 06 i gĂ„r morse. Provtagning o alvedon delades ut. 

Min rumskamrat ringde pĂ„ sköterskorna 1 gĂ„ng i timmen, hela natten. 
Tydligen sĂ„ gick hennes op snabbare Ă€n tĂ€nkt sĂ„ de fick avbryta smĂ€rtlindringen o vĂ€cka henne. 
O tydligen sĂ„ kan kroppen stanna i ett smĂ€rttillstĂ„nd dĂ„... sa hennes dr pĂ„ ronden. 
man har ju inget privatliv pĂ„ ett sjukrum sĂ„ jag hörde allt đŸ˜± 
Hon var en gnĂ€llig en 😝 hon kunde inte ens hĂ„lla i sitt glas sjĂ€lv... 
men fy, jag tyckte synd om henne. Operationen hon gjort var att ta bort en polyp pĂ„ tarmen. 

Det var den kvinnliga lĂ€karen som kom pĂ„ min rond. 
Hon sa att det var en tuff sjukdomsbild jag hade. Vi pratade om mina arbetsuppgifter o sjukskrivning. 
jag frĂ„gade dĂ„ om det var möjligt med 3 veckors sjukskrivning? 
O det tyckte hon absolut. 
Sa att jag fortfarande Ă€r cancerbakfull, eller i cancerbaksmĂ€llan Ă€r kanske rĂ€tt ord. 
Ja, o det förstod hon oxĂ„. 
Hon sa att nu kommer ju operationströttheten oxĂ„. 
SĂ„, sjukskriven till den 28/12 o sen nĂ„gra dars semester o jag Ă€r redo för jobbet igen runt den 7/1 đŸ‘đŸ» 

Jag har varit trött o rĂ€tt Opigg pĂ„ Ă€nnu en operation... 
SĂ„ KĂ€nner en otrolig lĂ€ttnad idag, att det Ă€r över o gjort. 
Den vanliga smĂ€rtan kĂ€nns inte 😍 
det Ă€r bara vanlig op-smĂ€rtan o trötthet. 
Det Ă€r hyfsat oskönt att hosta. 
O halsen Ă€r lite tjock efter tuben i halsen. 
Magen Ă€r svullen Ă€n men vĂ€rken i axlarna har slĂ€ppt. Det gör ont att kissa men det slĂ€pper nog oxĂ„ inom de nĂ€rmaste dagarna. 

Har sovit 2 timmar i eftermiddag. Med mina Ă€lskade hundar alldeles tĂ€ttintill😍 duschat o piffat hĂ„ret o sen har jag inte gjort sĂ„ mycket mer. Dagen gĂ„r liksom Ă€ndĂ„. 

Annars sĂ„ Ă€r pengarna pĂ„ kontot dragna.. Igen o igen o igen 😡
 för överjĂ€vligt o rĂ€tt skrĂ€mmande, faktiskt! 
FĂ„r vĂ€l ge det nĂ„gon dag o se sĂ„ det blir rĂ€tt saldo till sist. Det Ă€r det icke nu! Det Ă€r icke lönt att försöka ringa till banken för man kommer inte fram, jodĂ„ jag har provat! 

F kom inom efter jobbet. Hon fick sĂ€tta i mitt ena örhĂ€nge. Det fixar jag icke sjĂ€lv o inte P heller. Sen sĂ€tter jag i resten i morgon. 

Nu sitter jag bĂ€nkad vid tv:n i vĂ€ntan pĂ„ Ernst 🎄🎄 alltsĂ„ julkĂ€nslan infinner sig  bums han dyker upp pĂ„ skĂ€rmen đŸŽ…đŸ»đŸ€¶đŸ»đŸŽ„đŸ•Ż
Puss o kram 😘
(null)
Glögg o Ernst 
(null)
Fick en bild direkt frĂ„n Broadway 😍 
(null)
P hade gjort julfint i vĂ€xthuset 
(null)
Inte lĂ€tt att fĂ„ det pĂ„ bild 
(null)
Lilla kulmagen 
(null)
Den Ă€r hyfsat svullen nu. Men klarade mig med tre hĂ„l đŸ‘ŒđŸ»
(null)
Myser 
(null)
Frukostutsikten i Landskrona 
(null)
Stödstrumpor đŸ‘ŒđŸ» sĂ„ bra att man fick sĂ„na. 
(null)
Nu vĂ€ntar vi pĂ„ Ernst 





Kommentera

Publiceras ej