Detta, är lika med - Lerins Lärlingar på SVT.
Vilket underbart program! 
Ren o skär lycka rätt igenom hela programmet. 

Jag började titta på SVTplay igår. Tog datorn o hundarna o gick in i sängen vid 18:30. men somnade😴 från det. 
Så Har sett de 5 första avsnitten idag. 
Det får man lov när man har cancer o det är 2:a dagen efter cellgiftsbehandlingen. Bara hänga i fötåljen o slötitta på tv. 
P blev oxå helt såld på programmet! 


Varit lite illamående idag oxå och trött.
Men ändå rätt okej. Det är lite trögt att komma igång på förmiddagen. Men efter duschen känns det bättre. O jag luktar bättre idag 😱
P o Harry sprang en tur medans jag satt o kollade på nyhetsmorgon. Sen blev det frukost tillsammans. 

Vi Gick ut o gick i 30 minuter ✅
Idag gick vi till sjön. 
Denna fantastiska utsikten gör en ju helt salig o lycklig över att jag orkar gå ner hit 😍
Man måste glädjas över det man har o inte hänga upp sig på det man inte har! 
Oj, det blev ju djupt 😝

Tänkte jag skulle läsa lite bok idag. 
Jag har börjat, för ett tag sen på "mannen som sökte sin skugga" 
Av David Lagercrantz. 5:e delen i milleniumserien. Men det går trögt att läsa... ögonen är sega.. 
Ni vet de här godisögonen som säljs till halloween, slemmiga o så äckliga, ja så känns mina ögon, typ. 👁👁
Men det går över igen o då ska jag läsa! 


Ja roligare är så här är inte en torsdag i början på februari 😝 men bra nog! 
Puss o Kram  o tack till er som läser, det gör mig varm i hjärtat ❤️

(null)
Lite fotografering i trädgården 
(null)
Från gångstigen vid sjön
(null)
Lite sagan om ringen känsla 
(null)
Is på sjön. Harry är sugen på att testa hela sjön 😱
(null)Lerins lärlingar 💕

(null)
I sängen med Harry o datorn 

1 kommentarer

Ingela

19 Feb 2018 13:51

Har helt missat den serien, men ser ju att det vore värt att kolla upp! Underbart att du orkar ta dig till sjön och insupa precis det som du säger det man har och absolut inte sörja över det man inte har. Alla människor borde tänka så oftare.

Söt Harry som vill undersöka hela sjön! Men han får vänta till sommaren. Visst får man känslan om Sagan om ringen på dina bilder! Jättefina är dom <3

Svar: Ja den måste du se! Helt fantastisk 💕 man kommer på sig själv med att sitta o flina, av ren glädje!
Japp till sommaren får han utforska sjön
Kram
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej