... ja inte stark som en björn utan mer som en björn som ska gå i vinteridet. 
Ja alltså, jag äter inte mer för att klara vintern utan jag vill göra så mycket som möjligt innan torsdag när det är tid för omgång 3 av cellgiftsbehandlingen. 
Känner mig så levande o glad 😍😀

P jobbade i lördags o körde innan vi visste var vi hade våra rumpor! 
Vi var uppe alla runt 10 o åt frukost. Tog en promenad på 30 minuter med hundarna i strålande sol o 1 minusgrad. H skulle fika med sina kompisar så jag åkte med F o H till Malmö...
Återigen för att få lite stadsluft o för att se lite folk. O det fick jag se, massor av, eftersom det var lönehelg o sol på det ☀️

Vi parkerade i parkeringshuset på carolicity o gick till blomsterpigan, som är en mysig blomsteraffär. De säljer malmövasen. Som jag hade en, fram till i fredagsmorse. 
Ställde ut den i uterummet i torsdagskväll med nya tulpaner i. Ställde den där för där är svalt o så tänkte jag att tulpanerna håller sig längre då. 
Vad jag inte tänkte på var att det inte går så mycket vatten i den vasen o att det kan frysa i uterummet om det är kallt... 
så i fredags när jag kom ut hade den spruckit 😱 blev helt hysterisk... eller inte riktigt men nästan allafall! 

Men lugnade mig igen när vi kom in i butiken o jag såg att de hade den kvar 😍
Tänk att man kan hetsa upp sig så för ett dött ting, som en vas😝

Så min dumhet kostade mig 225 kr.. men nu har jag en vas igen. Den är så fin nu till alla vårblommor 🌼

Sen blev vi hungriga så det blev ett besök på condeco. 
O här fick jag mitt begär efter att se folk stillat. För jisses vad fullt det var. Men vi hittade ett bord. F åt pizza o J en grillad macka. 
Jag som skulle bli hämtad av P lite senare, tog bara en yoghurt/kvarg o en glutenfri äpplemuffins. Vi skulle ju äta nånstans sen, P o jag. 
Men jisses, den muffinsen var mäktig som ett litet julbord! Men Ack så god! 

Sen ville jag ju till Monki 🐵
 kan ju inte åka till Malmö utan gå in dit! J tycker den affären är sådär kul så han gick hem o F o jag kollade på varenda pinal. Köpte en tunn kavaj, en svart med vita prickar! Har snöat in lite på prickigt.. ⚫️⚪️

Sen blev det Åhléns o då ringde P o sa att han jobbat färdigt. Han parkerade på triangeln o gick o mötte oss på Åhléns. F gick hem o vi fortsatte mot triangeln. Det var hiskeligt kallt så vi bestämde att vi äter på triangeln. Det blev Texas Longhorn. Pommes o grillad Kycklingfile till mig o en burgare till P. Snabbt o bra för P som var hungrig.
Nu har jag så ont i kroppen så vi åker hem. Tar en smärtis när vi kommer hem o P bäddar  ner mig i fåtöljen i väntan på melodifestivalen... mitt knä är rejält svullet o det gör ont precis överallt. Men så värt det💕
Men vilket skräp 😱 till melodifestival! 

Annars ringde min Dr för en stund sen! 
Allt såg jättebra ut med levern, efter röntgen. Inga metastaser! 
Det trodde jag inte de skulle hitta heller! Men han vilke kolla, för säkerhetsskull. 
Det enda man såg var att jag hade opererat bort blindtarmen 😂😂 Hahaha, ja det behövde de ju inte röntga för att se, sa han 😝 
Nä, det kunde jag berättat ... kul med en skojig läkare! 

Ikväll blir det "husdrömmar" på tvn. Ser ni det? 
Jag Älskar det programmet🏠 

Puss o kram 😘 

(null)
Idag blev det kaffe i solen, på terassen 
(null)
Is på vår sjö 
(null)
Anemoner, hur fina? 
(null)
Malmövasen
(null)
Lunch på condeco
(null)
Min muffins o yoghurt
(null)
Monkikavajen här matchad med prickig turban 

Kommentera

Publiceras ej