.... Ja, det är det enda o bästa ordet som beskriver när det snöar här i södra Skåne! 
Tåg o bussar går inte, butiker stänger o skolor stänger, de stora vägarna stänger o alla småvägar! Ja hela Österlen är nedstängt, typ ☃️
Ja o som jag nämnt innan snöar det ju från höger o vänster. 
Det är glashalt på vägarna under snön. 
Igår blåste det riktigt rejält o snö på det ☃️
Vi bor inte på Österlen längre, sen vi flyttade 2 mil. 
O vi har det lite lugnare här än på Österlen, det är helt klart. Men rejält med snö ändå! 
Vi ska ju till Kristianstad i morgon för den 3: e Cellgiftsbehandlingen. 
Ska inte va där förrän 11:30 o träffa Dr på onkologen. Sen blir det behandling kl 13. Så vi behöver inte gå upp mitt i natten för att köra de 7 milen. Men vi kör ändå tidigare än vi tänkt!
 Bättre att ha god tid på sig på vägen! 

Varit ute o gått precis. Emellanåt snöar det så man inte ser sina skor o sen rätt vad det är så lyser solen o det är vackert som ett vykort! 

Varit hemma o bara vilat nu i två dagar. 
Igår körde H o jag de 4 km till blentarp o åt lunch på värdshuset. Gott o mysigt! Det hade inte börjat snöa då vid lunch.

Letade fram Harrys stickade tröja igår o han blev väl sådär förtjust 🤪 
Men jag tycker han är så söt o den värmer ju magen o ryggen lite! 

Sitter o myser nu vid tv:n, med en kopp kaffe o brasan är tänd o värmer så gott! Njuter av kaffet idag då det är direkt äckligt i morgon kväll 😝

Fick annars ett glädjande brev i går. Har en försäkring som jag betalt  i många år, sen jag var 24. 
Vet inte riktigt vad det är för en försäkring ( särskilda sjukdomar) 
men den är via mitt fack. 
Så de kommer betala ut en liten engångssumma nu inom 10 dagar o sen får jag en summa/månad när jag varit sjukskriven i 3 månader. Alltså den 7 mars! 
Lite plåster på såren, kan man säga o den ska jag o familjen göra nått kul för när jag är färdigbehandlad! ☀️☀️
Cancer drabbar ju hela familjen o inte bara mig ❤️ 
Lovar dock att det inte blir fallskärmshopp eller luftballongstur! 


Puss o kram 😘

(null)
Brasan sprakar
(null)
Snöigt men skottat på cykelvägen 
(null)
Harry i sin tröja 
(null)
Jodå, penseer 😱
(null)
Albert o Harry 
(null)
Kaffe o Harry i uterummet. 
(null)
Jag stödjer " war on cancer" 

Kommentera

Publiceras ej