Ja då var det 2018 🎉
 
Brukar ju alltid ta tag i det här med vikten eller längden på årets första dag.
Har dock aldrig lyckats öka längden 😂
Men det skippar jag i år.
 
 
Utan nu fokuserar jag på hälsan o att bli frisk, o att va positiv, oavsett!
Tror att det hjälper att tänka positivt i alla lägen. Och det har jag lätt för, för det mesta!
Visst, jag har ju oxå dagar då jag tycker Det E ju fan!  Senast i fredags hade jag ju en sån dag! 
 
Men med allt det stöd och all den kärlek jag får  så är det lättare att va positiv. 
 
Tack till er alla som finns ❤️🙏🏻
 
Annars firade vi nyår med gänget i går! 
Vi var 15 pers o maten hade vi beställt, så smidigt! 
Jag hade valt gratinerad hummer, Bergtunga o sen fick jag sorbet till efterrätt👍🏻
Supergott! 
Lite frågetävling o nynningstävling blev det oxå. Var Med i det vinnande laget 😍 ja vi vann bara med 1poäng, men ändå, vi vann! 
Hade gjort snaps på skumtomtar till tjejerna. Underbar rosa färg men den 1:snapsen var nog sådär god 😂 Sen gick det lite lättare. 
 
Vi körde hem till våra hundar kl 23. Tur de för det smällde bra i skogen o Harry är livrädd, stackars! 
P körde så jag drack minsann nästan ett halvt glas Rose’vin 🤣 
vi öppnade en flaska proseco här hemma men tog en mun bara! 
När vi kom in i byn så hade byalaget tänt marschaller längs vägen, vid sjön! Så magiskt fint! 
 
sov till kl 10 idag. 
Har varit ute o gått en tur i skogen, med hundarna. Rätt blött o lite blåsigt men ändå skönt! 
Nu är vi på plats i våra fåtöljer, kaffet är nykokt o vi är så taggade inför nya Beck 👍🏻 
 
Så god fortsättning på er 
puss och kram
(null)
Skumtomtesnaps
(null)
Gott nytt år 

Kommentera

Publiceras ej