Med bloggandet? 

Cancern är slut men jag har ju en hel del andra krämpor så jag kommer kunna blogga lika länge som 
105 åriga-Dagny 😂
Om nu detta tvunget måste va en sjukBlogg! Det behöver det ju inte! 

Var så otrolig pigg igår 😍 hade inte ont någonstans 🙏🏻 sa det till P. 
För att sen vakna 10:30 idag o knappt kunna ta mig ur sängen....🤮😡

Jag har ju mina misstankar om att det är någon lärare från högstadiet som sitter med en woodoDocka som ser ut exakt som mitt 15-åriga jag, o sticker nålar i den på de högst märkliga ställen. 
Jag var ju ingen duvunge då 😮 o gav vissa lärare lite extra gråa strå. 
Den jag misstänker mest, sitta med en woodoDocka, är kemivikarien från 
8-an... Han blev nästan gråtfärdig när jag rökte inomhus, i kemisalen.. både cigaretten o jag åkte ut innan hele skolan sprängdes.. 🔥

Aja, hursomhelst så ska jag vila mig hela dan för att sen gå ner till sjön ikväll på Allsång. 
Lite sallad o förhoppningsvis kan jag ta ett glas Rose’, om magjävlarna lugnar sig! 
Just nu är de inge kul! 

Annars var vi vid Kyhlsstrand igår! 
Det är ett helt underbart ställe med den vitaste sand. Känns som vilket utomlands-semesterparadis som helst. 
Dock höll jag mig i skuggan. 
Får ju säga att jag har blivit lite bättre på att ta instruktioner, med åren.
 O det är ju totalt solförbud för mig denna sommaren ☀️
P kastade sig i havet som är 21 grader varmt nu 💦💦 Underbart! 
Jag däremot, närmade mig strandkanten med försiktighet. 
Med klänningen virad om halsen, för att skydda mig mot solen, gick jag ut i gumphöjd o gjorde en kärringatvätt 👵🏻👵🏻
Antar att jag icke såg klok ut, men det bjuder jag på 😁
Hallå strandfolket, jag har precis haft cancer o får då se hur löjlig ut jag vill, för nu är jag bannemig fri 😂😂😂

Annars kom Per Grafman med familj förbi o man blev lite starstruck... 

Vi var även i Hammenhög på "en bit av medelhavet". 
Ett underbart ställe som jag verkligen rekomderar er att besöka. 
Man sitter o fikar i deras lilla trädgård med vindruvsklasar hängandes över en. 
Älskar deras trädgårdsspjut! 
Igår fick jag en fjäril, Tack Älskade Petra med familj ❤️ 
Vi köpte även en liten flamma till ljus o nu sitter jag o njuter av dessa i min trädgård! 

Nu är Kl nästan 12 o jag har fått i mig två muggar kaffe i solstolen under rönnbärsträdets härliga skugga. 

Återigen TACK mina älskade vänner för att ni finns o skämmer bort mig med så många fina presenter ❤️
Jag är helt mållös, o det händer ju inte så ofta, som ni vet😝
Ni är fantastiska o har varit ett sånt stöd! ❤️❤️❤️❤️

Utan er är jag fattig men med er den rikaste på jorden ❤️❤️❤️❤️



Glöm inte dricka vatten, kära vänner i denna hettan 🔥🔥
Puss o kram 

(null)
Vindruvsklasar i Hammenhög. 
(null)
Olika spjut
(null)
Stora vallmospjut 
(null)
Såhär blev det hos oss 😍
(null)
Tack för mitt favoritgodis älskade Kricke o Ronny 😍 måste dock erkänna att jag stoppar bara i dem i automaten var tredjegång 😂 det är tålamodsprövande nämligen 
(null)
Tack älskade Birgitta o Håkan med familj för denna superfina kanna från Bornholm 😍
(null)
Fjäril, Tack älskade Petra o Anders med familj 😍
(null)
Satt visst o gjorde hjärtan i sanden 
(null)
Benen fick sola lite 
(null)
Han bytte om sidan om mig ☝🏻
bild lånad från Wikipedia 
(null)
Kyhls underbara strand 


Kommentera

Publiceras ej