Om än bara för en natt är bara så härligt! 
P hämtade mig på sjukhuset o så gav vi oss iväg. 

Jag har fått lite extra plåster över ritningarna på kroppen. 
Men de sa att jag skulle inte tveka på att bada o basta, de fotar o ritar i nytt på måndag om det skulle ha trillat bort. 

Vi var uppe vid 16:45. Vi stannade o åt lite lunch på halva vägen. 
Checkade in, o gick o lämnade grejerna på rummet o sen blev det lite shopping. 
Man kan aldrig få för mycket glas o porslin😍 köpte inget så, men Det blev lite smått med hem. 

Sen gick vi o åt på hotellets glasbar, 
Hamburgare o ett glas rosevin 👌🏻

Jag hade så fruktansvärt ont i min kropp där o då 😢 jodå, så pass så det kommer en tår... 
Jävla  skit o det e ju fan, mumlar jag.. 
Jag har ont nu.. rejält ont.. riktigt jävla ont!! 

Ja mamma, jag behöver svära 😝😝

Jävla skittabletter som jag ska äta!! 
Har gått på sprutor mot min endometrios, Enaton-sprutor, som gjorde exakt samma sak med kroppen😡 ( de ges även till män med prostatacancer) 
Jag känner igen smärtan! Jag stod ut i 7 månader med dem 😢

Det gör ont att sitta, gå o stå.. Har ju suttit i bilen rätt länge o det har kroppen svårt för. 
Jag får ont i höften o framåt mot vänster sida, av att sitta. 
Det är sen länge! 

Men vill inte ta mina starka piller än, som P tycker jag ska göra. 
Nä, jag vill ju sitta där o känna in rummet, o dricka Rose 🍹o kanske nån drink. 
Men vi reser oss, ja P får hjälpa mig upp ur stolen 😡 
Jag känner mig som en 100-åring, minst! 
Får stå en liten stund innan kroppen går att flytta.
Det e ju fan ....  
Vi går ner till Spa,et. 
Ett varmt bad kan ju hjälpa, kanske. Jo, det gör det, lite. Det lindrar. 
Kan dock inte bocka benen till att simma men ligger på rygg o plaskar lite. 
I den stora poolen är det glaskonst infällt i botten, så coolt👌🏻

Det finns 4 pooler. 2 inne o 2 ute. Vi testar alla. Den varma därute är skönast. 
Tar ett glas Rose till för att sen ta mina smärtstillare.. Det tar ca 25 minuter sen lättar det lite, nästan överallt utom i hälarna o uppåt. 

Vaknar vid 9-tiden. På Morgnarna är det bättre. Innan jag har rört mig. 
O det är ju bra det 👍🏻
Så ner till frukosten. OMG, vilken god frukost. De hade en hemgjord räkröra som var så god. 
Var så kaffesugen. Kaffemaskinen på rummet funkade inte 😳 så jag hade ju inte druckit mitt nattkaffe 😏

Sen var det tid att checka ut o åka hemåt. Måste ju vara hemma till fotbollen 🇸🇪⚽️ Heja Sverige 

Har haft det helt fantastiskt trots mina smärtor.. 
Det kommer några tårar i bilen igen.. Hur fasen ska jag fixa denna smärtan? 
Finns det någon pilla mot det, kanske? 
Ja, det får jag/vi ju ta upp med onkologen, på återbesöket. 
Det är 6 veckor dit 😱 


MEN jag skriver inte detta för att det är synd om mig, Tyck inte det! 
Det är det sista jag vill! 
Alla har vi våra krämpor o mina är inte värre än nån annans .. 

Detta hörs nog märkligt men under perioden med cellgifterna ( o all cortison) så slapp jag denna smärtan. 
Visst den medförde vissa smärtor men de gick över. 
Jag har haft så jäkla ont pga Endometriosen de 3 senaste åren. 
Ofta inflammationer o feber, cystor, djävulska smärtor m.m 
Nu går jag då dessutom obehandlad, då den vanligaste behandlingen är hormoner i form av p-piller o p-sprutor. Jag har haft båda samtidigt o då har jag ändå genomgått hysterektomi. 

Aja, skitsamma o nu är det sommar o sol o P har semester ❤️ Bara en sån sak! 
Vissa dagar är det bara piss o ha ont men så får det va! 
Nu ska jag gå o duscha, ta en stark smärtis, klä mig o sen ska vi köra till Tomelilla IP.  Lite fest piggar alltid upp 💃 får nog hålla mig ifrån dansen dock. 
Vill ju icke visa mig som den kryckiga skalliga tanten, jag egentligen är 🤣🤣🤣🤣🤣

Puss o kram 
(null)
Glasbaren 
(null)
Spa 
(null)
Från bastun 
(null)
Tavlan på vår toa- Bertil Vallien 
(null)
Frukostbuffé 
(null)
Kolla min macka 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här ligger jag o duger 
(null)

(null)

(null)

(null)
Botten på poolen 
(null)
Glutenfri burgare 

(null)

1 kommentarer

Harrieth

08 Jul 2018 12:30

Skulle väl aldrig falla mej in att tycka synd om dej 😢. Det va väl väldans onödigt att du skulle få så ont, när ni var på Kosta. Hoppas nu att du mår lite bättre idag när det är fest.
Å du, puss på pannan

Svar: Ja, väldigt onödigt var det. Men vi hade det bra ändå!
Festen gick bra 💃 så kul o komma ut bland folk!
Puss i pannan på dig 😘
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej