.. verkar visst vara helt omöjligt! 
Sover ca 2 timmar för att sen vakna o ligga klarvaken ett par timmar. Tablettbiverkning hallå 👋🏻
Tro fan man e trött 😴

Allafall så ligger jag här nu o bara känner att jag måste sova. Kl ringer 06:15. Strålning kl 08. 
Men nu har jag legat såhär i två timmar o det ser icke ut att bli nån sömn de närmaste timmarna. 

I tisdags hade jag strålning 7:45. Sen körde vi direkt till Göteborg, P o jag 😍
Det var tid för Ed Sheeran på Ullevi. 
Väl i Göteborg vid 11 så körde vi direkt till Nordstan o parkerade. 
Tog en tur på Avenyn o åt Lunch på en pub. En redig köttabit fick det bli. Jodå, fuskar lite med köttet, nu under semestern. Icke varje dag, men nångång då o då. 

Körde ut till hotellet på Kviberg så vi var där till 15. Upp på rummet så jag fick sova middag, en kort lur 😴 
Dusch o sen gick vi till spårvagnen vid 17:30. 
Inne på området vid 18 o då var det lagom hyfsat med kö. Extra koll på biljetter o i väskor o på kropparna 😱 

Toabesök innan vi gick till våra platser. Det är alltid likadant.. 
vi damer står tålmodigt i kön som ringlar sig lång väg. 
Männen går in på sin toa o kommer ut innan vår kö ens rört sig.. 
Så Tradigt o man hinner bli kissnödig både en o två gånger i kön. 
Men tillslut var det avklarat o vi handlade dricka med oss o gick o satte oss! 

Tackade mitt kloka jag som satt o beställde biljetter för exakt Ett år sedan, att jag tog  sittplatser! 
Hade jag ju icke gjort på en Springsteenkonsert men nu var det ju ingen sån! 
Hade laddat kroppen med de starkare smärtstillande innan 👍🏻 o fyllde på jämnt under kvällen.
 Som startade 18:30 med Jamie Lawson o sen Anne-Marie o sen kom Ed. 

Ullevi en sommarkväll är verkligen magiskt 😍
Alla är så glada o det är feststämning hos varenda prick! 
Solen går ner bakom scenen o ger ett underbart ljus!

Konserten var oxå helt perfekt 👌🏻 

Kan fan bara imponeras av att en ensam kille med gitar kan få ca 62 000 personer att dansa, både vi som hade sittplats o givetvis alla på ståplats. 
När han spelade "Perfect" tändes nästan alla mobilkameror o det gick ett sus som avslutades med applåder på en läktare längre bort! 
Jodå, någon romantisk man hade friat ❤️ hur fint? 
Vi hade ett gäng ungdomar bakom oss. 2 av killarna kunde varenda textrad på alla sångerna. De sjöng i stämmor o var hur duktiga som 🎶🎶🎶

Sidan om mig satt en kille som önskade sig bort... Han hade följt med sin flickvän o deras kompisar. O han var inget fan av musiken 😝 
men vilken prestation av honom att hänga med! 
Ed sa just det i sin inledning: 
Att han var imponerad av dessa pojkvänner som följde med sina tjejer trots att de inte gillade musiken. 
O alla pappor som uthärdade hans konserter endast för sina barns skull 😀

Konserten var slut vid 22:30 som utlovat. 
Det var ju nåt helt annat än en springsteenkonsert som varar 4 timmar o som gör en hes, svettig hungrig o kryckig men lycklig. 
Jodå, vi var både kryckiga o lyckliga så konserten får ett bra betyg 😍

Det brukar stå två gubbar med en liten grillvagn precis vid gångbron/cykelbanan från läktare ÅÄÖ. O jodå, de stod där även nu. 
Varsin korv ville vi ha o jag min i papper. Det tycker de alltid är konstigt 😝 men de har icke glutenfritt korvbröd.. än.. det har de kanske nästa gång! 
Den korven är ljuvligt god, kan jag säga!

Vi gick hand i hand, ca 20 minuter i den helt fantastiska ljumma sommarkvällen, mot "vår" spårvagn. Det var folk överallt o de flesta gick som jag o nynnade eller sjöng 😍 Det är svensk sommar när den är som bäst, det! 

Väntade tre turer innan vi hoppade på för jisses med folk. Den ena vagnen kunde inte stänga dörren riktigt. 
Väl hemma på hotellet var jag sååå kaffesugen. Så kaffe o cola o ett mjölkchoklad inhandlades.
Jodå, låg vaken till 03 då, trots mitt nattakaffe. 

Sen blev det hotellfrukost. Sån Massa folk på hotellet.  
Vi var ju tvungna att köra hem direkt vid utcheckning kl 11 😒
Strålningen tar inte semester, jävla mög! 

Det hade varit så mysigt med ännu en dag i Göteborg. 
Kanske en tur ut på nån av öarna.. 
Fast det gjorde vi för två år sen, när vi var där för två Springsteenkonserter... o då fick jag borrelia 3 veckor  senare 😝 så det var nog lika bra såhär.. 

Stannade på Laxbutiken i Falkenberg o åt lunch, Grillad lax. 
Där fanns oxå en glassbutik. 
Man fick sin glass, vi tog varsin mjukglass i bägare, o sen var det buffé på all sorts glasstopping som finns 😋
Jag tog jordgubbssylt, grädde, minimaräng o noizettesås, sen var bägaren full 😝 
så jag fick inte plats med all sorts strössel, bamser, chokladkulor, nötter o allt som fanns, det retar mig lite än 
😝😝

In på strålningen o dags för bilder oxå. Det tas bilder varje vecka. 
Det tog lite tid. Samma idag då de tog bilder. O så ska göras i morgon oxå. 
Det ritade området har tydligen ändrats lite. Troligtvis pga mitt bröst har svullnat! 
Så i morgon ger det sig om de behöver rita om mina streck på kroppen. 

Väl hemma sov jag middag nån timmes tid. 
Sven-Ingvars skulle spela på "vår" amfiteater o vi hade bestämt att vi skulle ha picknick vid sjön. 
P o F var o handlade när jag sov så jag hade ingen aning om vad vi skulle äta. 
F,s kompis kom o vår H oxå. 
Packade cyklarna fulla med Rose’vin, bubbel, bord o stolar o massa gott i picknickkorgen 😍
Vi fick en gammal kärra med huset, när vi köpte det. 
Den kopplade P på sin cykel o sen bar det av till sjön. Väl där så kom H,s kompisar oxå. 
Så det blev ännu en helt fantastisk sommarkväll ☀️ 

Är så glad o tacksam att jag kan o orkar göra allt detta mitt i strålbehandlingen 🙏🏻

O så glad att mitt hår nu växer snabbare än kirskål 😝
 så jag ser icke sjuk ut längre 👌🏻
 jaja, gammal får jag ju ta att jag ser ut, då det nya håret är ju rent vitt, tycker jag.. men Det har Litta grått oxå i sig 👵🏻
O att jag inte har haft fullt så ont i kroppen dessa dagar. Hade det varit som förra helgen vet i tusan om jag fixat det. 


Även om jag svor ett antal gånger idag på vägen intill Lund... Det börjar bli segt nu.. o jag är så trött på det! 
Inte lätt för P att både köra bil o peppa en butter fru 😝
Men jag har bara 8 gånger kvar nu 👍🏻 

Japp, då var klockan 02:47 o jag har väl en timmes vaken tid kvar... 
Går minsan upp o kokar mig en kopp kaffe 👌🏻 sen blir det lättare att sova! 
Gonatt eller Godmorgon kanske jag får säga! 
Puss o Kram 😘  
(null)
F o H tar cykel o cykelvägn till "dasset" 50 meter bort 😝
(null)
Picknick vid vår sjö. 
(null)
Hej o hå vad det går 
(null)
Grillad lax 
(null)
Glass i stora lass. Sitter under ett rosa parasoll, därav färgen 
(null)
Vilken solnedgång 
(null)
Såhär glada 
(null)

(null)
Ståplanen 
(null)
P drack lite kall öl i solskenet. Jag drack vatten pga piller 
(null)
Vår underbara sjö 
(null)
Mitt i natten kaffe 






Kommentera

Publiceras ej