Idag var vi i Lund kl 8. 
De såg att jag är rejält röd o frågade om jag hade ont? 

Jo, det svider ju Litta. 
Ärret  är riktigt irriterat o det gör ont. 
Så de la på nån sorts skumgummiskydd på ärret o ett stort vattentät förband på bröstvårta o däröver. 
Börjar även klia hål på skuldran så det får de kolla på måndag.

Nu har jag bara tre gånger kvar på strålningen av alla tre ställena. 
De 5 sista strålningarna är endast på 1 område. Har inte frågar vilket men det ger sig ju 👍🏻

Väl klara körde vi o handlade lite o stannade på Mc Donalds drive in o tog frukost 😝 Nyttigt så det räcker o blir över men det är ju semester... 

Våra kompisar skulle komma vid 16:30 tiden. 
Kräftor, snaps o skönsång väntades 🦀 
Gjorde två glutenfria pajer. En västerbottenost o en vegetariskt. Provade nytt pajdegsrecept med bara mandelmjölo lite fiberhusk 👌🏻  o det var ju kanon, kan jag säga! 
Så bra botten o lätt att trycka ut. 
Det krävs ju dock att man icke är mandelallergiker 😝

Vi började med lite ost o kex o Sangria. Det har ju nu icke regnat på, jag vet inte hur länge?! 
Men just idag, när vi skulle sitta under bar himmel o äta kräftor så bestämmer sig vädergudarna för att det passar kanon med ett kraftigt regn o lite mullrande åska 💦💦 Hur typiskt? 
Så vi dukade i uterummet o precis när vi satt oss o tagit den första Klon, så var solen tillbaka ☀️

Alltså kräftor, hur gott är inte det? 
Men det var icke helt enkelt att hitta.. Tycker det finns kräftor i affären jämnt.. 
men Nä inte just nu. O inga tillbehör heller, såna som gör en lyckad fest, typ som kräfthattar o haklappar m.m 
Hittade tillslut kräftor i en Ica-butik i Lund, Pjiou! 
Kul o bjuda på kräftkalas o sen ha spagetti med köttfärssås 😂 

H hittade BajsEmojisglasögon o Amerika-tutor i en affär, så det blev lite stämning trots allt! 
Hade kvar en paket kräftservetter i lådan. 

Efter maten blev det en tur till sjön med hundarna. 
Tre av oss badade.. icke jag då, eftersom jag börjar få små hål i mina strålningsområde.. 
Känner att jag klarar mig galant utan en infektion, just nu! 

Hem igen o häng o kaffe med kladdkaka på terassen. 
Alltså en sommarkväll efter ett sommarregn, det är något att stoppa i minneslådan, om man har nån sån! 
Den doften o den fågelsången! Oslagbart! 

Sen blev det lite spel o samtal i uterummet till nu 😍 
Kompisarna sover i bäddsoffan 💕 så mysigt! 
Så i morgonbitti blir det långfrukost o efter den kanotpaddling 🚣🏼‍♂️🚣🏻‍♀️ o bad, för hele slanten! 

Men just nu ligger jag här, vaken såklart 🙄 Jag har ju blitt helt hopplös på det här med sömn...! 


Det är bara att gilla läget o ligga vaken minst 1 timme till 😴 Sov gott o 
puss o kram 
(null)
Här badas det 
(null)
O här 
(null)
Underbara chokladblomma 
(null)
Kräftor 
(null)
Sangria 
(null)

Bajsemoji 💩

Kommentera

Publiceras ej