Fredag o P är ledig 😍
Denna fredagen är 1:a fredagen sen innan jul som han är ledig o vi inte har nåt läkarbesök inplanerat. 
Jo han var ledig på min födelsedag men den gick ju åt att fira mig 🎈
Vi brukar hitta på nåt denna fredag när han är ledig, vilket sker 1gång i månaden. 

Idag ska vi köra till ystad. Gå lite o äta lunch nånstans. O köpa nya filtar i nån vårfärg. Har redan köpt nya kuddar. 
Nu ska våren in i stugan! 

Vaknar riktigt pigg idag! 
Var tröttare igår. Men så var det även efter förra omgången, pigg varannan dag o trött varannan. Så i morgon är jag trött 😝

Känner sån glädje dagar som dessa! 
Ja precis som om livet är lite ljusare! 
Vi har ju bara detta livet o då gäller det minsann att njuta av det. 
O inte hänga upp sig på småsaker som typ: 
Att Dr martens väskan jag så gärna vill ha finns till halva priset. 
O jag fick ju pengar i födelsedagspresent av mamma o pappa o skulle beställa den igår! 
O då jävlar vill sidan inte godkänna mitt kort 😡 
Fattar ni paniken! 
Så antingen tar den slut eller så får jag hemskickat 7 väskor om alla försöken jag gjorde, går igenom 😝 vilket dilemma! 

Påsken närmar sig 🐣
Kollade efter o ser att jag får cellgift veckan innan, alltså på torsdagen innan skärtorsdag. 
Så förhoppningsvis är jag såpass så att vi kan va med o äta med kompisgänget. Nu vet jag ju inte hur jag reagerar på den nya cytostatikan, om det är samma som nu, att jag piggnar till efter 5-6 dar. 

Tycker påsken är en underbar högtid! 
Det liksom är starten på våren o nytt o grönt! 
Det är ju konstrunda här på Österlen då. Blir kanske ett besök på YSB o Gynning X 2. 

Nä, nu är det dags att gå o duscha o sätta på ansiktet 😝
Trevlig fredag o puss o kram 

(null)
Håret. Har lite lugg 😝
(null)
Finbesök i trädgården idag
(null)
Mot skogen



(null)
Väskan 😍





Kommentera

Publiceras ej