Ja, här händer inte så mycket som man kan hetsa upp sig för! 
Jag sover o vilar mycket.

 Kroppen är trött! Tur man får lite "semester" innan strålningen kör igång. 

I lördags var vi hos mamma o pappa i kollonien. Pappa grillade kalkonfileer, som var så goda o möra att de bara smälte i munnen 😋
Sen blev det en omgång Yatzy. Syrran o jag var icke så bra på det 😀 
kaffe o glutenfri rabarberpaj blev det efter det! 
Gick o la mig när vi kom hem, vid 21:30. 

I söndags var vi o handlade rosor, till rabatten längs med huset! 
Drömmer om att tassa ut tidigt en morgon o plocka en bukett med olika färger o dagg på bladen, de ni😍
Ja om nu inte rådjursjävlarna äter upp dem innan dess 😡

Sen kom en kompis o hälsade på. Vi gick ner till sjön o köpte glass. Det tog lite tid att gå dit, jag fick pausa ett par gånger. Mitt forna vältränade jag 😝 är ett minne blott! 

Det var ju hockeyfinal sen på kvällen men jag gick o la mig. För att vakna igår med en ännu värre trötthet.. 
va fasen?
Sov till 10, var uppe en stund o duschade o åt lite o såg ett avsnitt av " the handsmaid’s tail. Sen gick jag o la mig o sov i 2 timmar 💤💤💤 
Det blev en lugn kväll med lite ikapp-tittning av Robinsson. 

Nu sitter jag på terassen o bara är! Precis gått en skogstur med hundarna.  Bra det allafall 👍🏻
Det är bara till att gilla läget o vila mycket, just nu. 
O det får jag erkänna, jag är rätt bra på att göra ingenting 😝

Kan iallafall läsa lite igen 👏🏻 
det har jag inte kunnat sen den 14/1 då ögonen blev lite märkliga av cellgiftet. 
Men nu kan jag o jag läser -"Mannen som sökte sin skugga". 
Det är den 5:e delen av milleniumserien. Den 2:a boken som är skriven av David Lagercrantz. 
Den är spännande. Tyckte del 4 var seg länge för att sen bli riktigt spännande på slutet. 

Har redan beställt "Keplers" nästa på Adlibris. Den släpps i oktober🙄 långt dit! 
Men de böckerna är grymt bra! Det är Sträckläsning på dem! 

Så nu blir det lite lunch, glutenfri knäcke med kycklingkorv. 
Aptiten är lite sådär. Detta är både frukost o lunch. 

Så njut av dagen, det gör jag för fullt 💕
Puss o kram 
(null)
Harry på skogspromenad. Albert går bakom mig o vill icke va med på bild 🤣
(null)
Här sitter jag o gör ingenting. Knäckemacka med kycklingkorv. 
(null)
Kolla vallmo 😍 finns det nått finare just nu? 
(null)
Himlen i lördagskväll 
(null)
Hos mamma o pappa i kollonien 
(null)
Kaffe o bok
(null)
Mycket folk på badplatsen i söndags 
(null)
Rosenrabatten 

Kommentera

Publiceras ej