Jo, det har jag gjort nu.., 
Jag fixar inte en skrivarkurs på 50% samtidigt som jag ska jobba 50% ..
Det går icke ihop! 
Tyvärr är jag icke stresstålig längre. Det försvann med cellgifterna, tror jag!
Tydligen vanligt! 
Så igår skrev jag till min lärare o skrivgrupp att jag kastar in handduken! 
Det kommer fler kurser! 
Jag ska fokusera på att jobba nu o ta hand om kroppen. Den gör ont nämligen! 

Satt med min skrivarkurs i söndags o Pjio, så många fel det blev. 
Skulle skriva 4 responser o tre olika texter.
Responserna var jag klar med men inte texter. 
Fantasin flödade så den är det inget fel på..
Men det tekniska😬
Fick iallafall ihop 24 sidor med samma text... den kopierade o kopierade, på nåt jävla vis! 
Så jag satt nog en timme o bara raderade. P byggde växthus o jag satt ute på terassen o skrev. 
F o J skulle komma hem så mitt i allt måste jag ju då baka oxå..
Gjorde en ny kanelbullekladdkaka, den var ju enkel. 
Men mitt vimsiga jag glömmer ställa tiden. 
Hjälper P att hålla i växthuset o kommer på -Fan, kakan 😬
Jodå, den blev god men inte kladdig. Det blev mer som en sockerkaka. Men fullt ätlig ändå. 

De kom hem o H o hennes kompis oxå. Så det blev en mysig söndagskväll med grillning! 
O ett skelett till växthus 😍

Var o såg Björn Skifs i lördags. 
Vi åkte vid 14:15, 4 tjejer. 
Vi hade hur skoj som helst o åt gott gjorde vi! 
Tror inte jag går o ser honom igen dock. 
P hämtade oss vid tåget vid 22:30 så det blev en heldag😍 
En sån att stoppa i minneslådan ❤️
Tack mina vänner för en härlig dag❤️

Vaknade i igår o kände mig stressad. Det är en ny känsla för mig, det där. 
Så efter jag skrivit o sagt mig av kursen kändes det bättre. 
Jag körde till jobbet o var kolugn😍

Har jobbat idag oxå så sen är jag ledig några dagar! 
Ska bara vila o ta hand om kroppen 🍂🍁🍄🍂🍁🍄 det gör jag med lite härliga promenader här i skogen! 

Så det var det! Njut av dessa fina dagar som kommer nu ☀️
Puss o kram 😘
(null)
Här sitter jag o skriver 
(null)

Håller upp "bygget" 😝 (null)
P fixar o donar 😍
(null)
Det blir bra detta, o ännu bättre när glasen är isatta, det blir mindre dragit då 😝
(null)
Alltså hösten 🍁🍂
(null)
Malmö arena i väntan på björn Skifs 

Kommentera

Publiceras ej