... Då är jag uppsatt på listan för bukväggsbråckoperation i Landskrona! 
Dr ringde precis. 
Det blir inom 3 månader.. 

Ha, förvånar mig icke om det blir den 17/12, då ska vi ju på Weeping Willows julkonsert... Den brann ju inne i fjor ☹️
eller den 20/12 exakt 12 månader efter min bröstcanceroperation! 
Satte mig på inringning med kort varsel om de får återbud eller nått. 

Frågade hur de gör med sammanväxningarna? 
De går först in med kamera o ser hur läget är.. 
Är det förtvivlat så öppnar de upp 🤢mest för att inte förstöra nån tarm eller så. 
 i vilket fall så lägger de in ett nät i magen. 
Aja, lär väl få reda på läget när jag vaknar upp. 
Men tänker inte säga att jag blir dålig av narkosen 😬 
så de lägger in minimalt med smärtstillande o sövmedel, som de gjorde vid senaste op. 
Vill icke vakna mitt i operationen 😳 snacka om att va huvudattraktionen i sin egen skräckfilm 😝
Så då ska jag fylla i ännu en hälsodeklaration o skicka in. Börjar kunna det nu... 
Hoppas ha gått ner några kilo till innan det är op-dags! 
Peppa mig gärna! 
O be mig stänga käftarna som är vargstora på kvällen 🤭 

Annars har vi firat 50-åringen sen i onsdags 🎈
Det började med paket o frukost på sängen. 
Sen överraskade vi med morgonspa på ystad saltsjöbad. 
En massage hade vi oxå bokat åt honom. 
Kl 13 så blev det fler överraskning i att mamma o pappa o syrran kom o vi gick o åt lunch i resturangen. 
Då tyckte P att det fick va med överraskningar. Han är icke så glad för såna! 
Det är hans fru dock 😍 
Sen blev det en lugn kväll med lite packande inför torsdagens resa till Lalandia. 
Hämtade upp F o J i Malmö o sen mötte vi upp bästa familjen H, vid en parkeringsficka innan bron. 
Var nere vid 13-tiden. Checkade in oss i stugorna o sen blev det bad. 
Grillade o firade P i vår stuga på kvällen. 
Vi badade på fm på fredagen. Sen stack vissa av oss till Tyskland o köpte lite flytande gott 🥂🍾🍹🍺
Båtbiljetten till puttgarden ingick i stughyran 👍🏻
Jag o Hanna o Maria o Signe gick till leklandet. 
Jag satte mig i en massagefåtölj o fick massage i 15 minuter, sen sov jag där tills de var färdiglekta. 
Gick hem o la mig o sov i 1,5 timme. 
De andra kom hem med grejorna o vi gjorde oss i ordning för buffé på det italienska stället. 
Så gott o mycket glutenfritt. Beställde en pizzaslice, trodde jag, men fick en hel rund supersmarrig, glutenfri pizza. 
Kan ju säga att jag blev rätt mätt då jag startat med oxfilé o pommes o bearnaisesås 😅 
Jodå, åt rött kött, hade ju semester men nu är det köttfritt  igen! 
Lördag o söndag gick i vattnets tecken 💦🐳💦🐳 
Lördageftermiddag bowlade de andra, jag hejade på. Kan inte bowla tack vare magjävlarna! 
Hade riktigt ont torsdag o fredag. 
Tog inte mina piller i tid 🙄 utan släppte upp smärtan för långt. Då hjälper icke pillerna fullt ut, ärthjärna! 
I lördags o söndags sade folket till mig att ta dem, när de såg att det behövdes, bra där! 

Så vi har haft det helt underbart o så skönt det var att komma iväg några dagar utan tid att passa. 

(null)
Från dagens promenad 
(null)
Riktigt mycket folk i lördags 
(null)
Ja, här sover jag som en stock medans de andra leker o fotar mig 😂
(null)
Oxfilén på buffén 
(null)
Snart tid att grilla i vår stuga 
(null)

Bron  (null)
H o F drack ett LITET glas champagne 
(null)

(null)
Här kopplar man verkligen av YSB 
(null)
Ännu en hälsodeklaration ska fyllas i 


Kommentera

Publiceras ej