ja, så länge är det sen som jag jobbade senast 😳

Helt sjukt ändå vad det gått fort! 

Eller den 8/10 är det 10 månader. 
Men jag ska börja jobba den 2/10 så det fattas 6 dagar, men ändå! 

Jag längtar efter att börja jobba nu! 
Känner mig klar i hjärnan o cancerfri! 
Magjävlarna de har jag ju men det har jag ju haft de senaste 4 åren 😡
Eller en mage har jag ju haft sen februari 1970 😝

De har dock blivit något bättre, just nu. 
Nu när jag tar tabletten på morgonen sover jag på natten igen.. som en stock! 
Och de värsta biverkningarna av den förändringen har lagt sig nu. 
Eller det var ju först nu i tisdags som jag kände det, så det är ju bara två dagar som varit hyfsade 😬 
men jag är glad för det lilla 👍🏻 
Ont har jag alltid, konstant, men mer eller mindre! 
Det har varit mer nu ett tag 🤢

Så glad för att börja jobba igen så från och med här och nu ska jag låtsas att jag har semester ☀️😎
Pratade med min chef idag o jag måste bara säga att de är toppen! 


På måndag åker jag till Malmö o gör nått kul med F och J. 
På onsdag ska jag till tandläkaren o laga en gammal lagning. 
Ja det är ju inget kul men ett måste, även om man har semester 🤗

Annars var jag på apoteket idag. 
Skulle hämta ut Tamoxifen (10års pillan) o hon som gav mig pillerna var verkligen en charmknutte....Not!! 
Fick en burk med 100 lösa tabletter. 
Sa att sist fick jag dem på karta o tyckte bättre om det.. 
men nä, det var dessa som stod på receptet så dem blev det! 
Märkligt, tycker alltid att de har nån ersättning när man ska hämta ut sin medicin. 
Fick säga till "muntergöken" två gånger om receptlistan. 
Ska ju skicka med den till min hälsodeklaration inför OP. 

Så nu har jag köpt det som gör mig till en mycket gammal dam 😝 
en Dosett.....
Jisses, men den matchar ju stödstrumpan 😝
Ville ha en liten att ha i väskan. 
Då säger killen i kassan på apoteket att den har inte veckodagar ...
men det klarar jag mig utan, ska ju ta dem kl 9 varje morgon i 10 år, så några dagar tryckta på dosetten behövs icke! 
Ha ju alltid en necessär med mig med smärtpiller o allergimediciner men vill inte hälla ner dessa, i lösvikt, där. 

Köpte även 3 st Rosa Bandet idag, till mina tjejer o mig! 
Den är i papper i år så får nog ta av den om det blir regn. Den sitter på kappan nu! 
Känns viktigt att stödja forskningen, så köp ett du, med! 


F o J kom genom ikväll 💕 vi gick en långtur med hundarna sen lagade j middag till oss. Det blev lax. 
Skulle kunna äta lax varenda dag 
🐠🐠

Nu ska jag gå o lägga mig. 
Fast P kommer snart, så orkar jag inte sitta uppe o vänta en sekund mer 😴

Puss o kram o gonatt 😘
(null)
Den lilla dosetten 
(null)
Kvällens lax 
(null)
På promenad 
(null)
Nu läggs det plattor 
(null)
Tisdagskvällens mat blev en västkustsallad som åts i småbåtshamnen i ystad. 
(null)
Årets rosa band 💕
(null)
Det symboliserar en stege.. ja man klättrar sig uppåt i kampen  mot cancern 
(null)
Dagens lunch blev en räksallad i Simrishamn. Gäller o ta tillvara på de fina höstdagarna 
(null)
"Smälleblommor" kallar vi dem! Små skönheter som ser ut som orkidéer nästan 

(null)
Såhär kan en härd se ut ☝🏻 ser ut som mögel nästan.. o så känns det ibland- som att man möglar inifrån 🤮

(null)
Det finns nu en sida på Instagram-endometriosdoktorn som är väldigt bra! Lånad bild därifrån! 

Kommentera

Publiceras ej