... Jag kan lura dig vart jag vill! 
              😂😂😂😂😂

Haha, nä men sorry, här har inte köpts nått gymkort. 
Ska inte träna veckans alla dagar. 
Och jag Ska absolut INTE köra Vasaloppet! 

Tycke det var ett kul skämt 😝😝

Har varit på Lymfmassage idag. 
Jisses, skulle kunna dricka hela Sövdesjön efter det.. Blir så törstig! 
Det blir man sa sjukgymnasten! 
O tröttheten dagen efter är oxå fullt normalt. Får se hur det blir i morgon 😴 jobbar inte förrän torsdag så kan vila hela dan i morgon! 

Var o handlade med mamma o pappa sen efter frukost hos dem. Vi ska alla på barndop på lördag o mamma behövde lite nytt! O det hittade hon 💕👌🏻

Nu ska jag bara sitta här en stund o titta på serien Hemma igen. 

Puss o kram 😘

(null)
April april 
(null)
Hemma igen! Finns på SVT play 

1 kommentarer

Harrieth Jacobson

02 Apr 2019 18:49

Haha gissa om jag är en sill 😂🤣. Tänkte att hur tänker människan .

Svar: 😝😝 haha, lurad! 😘
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej