Eller VA FAN, skrek jag rĂ€tt ut pĂ„ vĂ„gen pĂ„ viktvĂ€ktarmötet idag! 
Alla glodde o jag "hörde" hur de tyckte synd om mig 😝😝😝

Jag hade gĂ„tt upp !! 

Dock bara 0,1 hg sĂ„ en liten fjĂ€rt o jag hade stĂ„tt pĂ„ samma vikt som förra veckan! 
Men fjĂ€rta gör jag inte inför publik sĂ„ det var bara att gilla lĂ€get! 
Har ju fĂ„tt en ny kompressionsstrumpa till min lymfödemsarm. 
Den Ă€r lite kraftigare i tyget Ă€n den gamla, sĂ„ BAM, dĂ€r har vi boven till 0,1 plus! 
För Ă€tit mig till det, det har jag icke gjort! 

Men fan va sur man kan bli av ett mini-plus 😡
Körde inom pĂ„ Ica, behövde knĂ€ckebröd.. intalade tjockisen pĂ„ axeln mig... 
köpte lite naturgodis o mina nya favorit popcorn frĂ„n werters original 🍿 det blir ju verkligen bĂ€ttre nĂ€r man "Tycker synd om sig Ă€ter"  🙄

Naturgodiset slög jag i bilen.. men popcornen ligger i skĂ„pet! 
Kollade vad en sĂ„n pĂ„se kostade mig i smartpoints.. 32 sp đŸ˜± jag fĂ„r Ă€ta 23 pĂ„ en dag, sĂ„ lĂ€tt ovĂ€rt det! 

SĂ„ Familjen, det Ă€r fritt fram för er att Ă€ta upp mina popcorn! 
Det har ni nog aldrig hört mig sĂ€ga, Va? 😝

Annars tog vi en liten utflykt idag, p o jag o hundarna. 
MiljögĂ„rden har utförsĂ€ljning i svedala, ett par gĂ„nger om Ă„ret o nu var det tid. 
Handlade för 40 spĂ€nn 😀 en kruka. 
Vi körde inom Skurup o handlade pĂ„ Ica, sallad frĂ„n salladsbaren. TĂ€nkte Ă€ta den ute nĂ„nstans men det blĂ„ste lite tjyvkallt sĂ„ det blev hemma i vĂ€xthuset, mysigt det med. 
NĂ€r P körde till jobbet sĂ„ gick jag o hundarna en tur till sjön o genom skogen. Magiskt skönt đŸŒČđŸŒČ 
Vindstilla o varmt o jag hade bara tjocktröja pĂ„. Jo jag hade ju byxor o sĂ„nt oxĂ„ men ingen jacka, menade jag! 

NĂ€ nu ska jag sova 😮 jobb i morgon o sen Ă€r det helg igen đŸ‘ŒđŸ»

Puss o kram 😘
(null)
Lite pĂ„skigt till rĂ„djuren 😝
(null)
HĂ€mtesallad 

(null)
Vid sjön idag 

(null)
Nu blommar tussilagon 
(null)
Harry vilar efter promenaden 

(null)
Favoritpopcornen 😍

(null)
ViktvĂ€ktarna peppar Ă€ndĂ„ trots ett litet plus 😝
(null)
RĂ€tt coolt filter pĂ„ hundarna 

Kommentera

Publiceras ej