Nu slutar jag med denna pillan oxå! 
Jag orkar fan inte längre att gå o ha ont! 

Har ätit den i 5 veckor o det har eskalerat de sista 2 veckorna! 

Det är inte värt det, verkligen inte! 
Igår när jag kom hem från jobbet o tog av stödstrumpan så förstod jag varför jag haft så ont på dan! 
Hela foten var rejält svullen. Det hängde en svullnad bak från hälsenan o fram över fotknölen... Jävla Mög ! 😡
O det trots rejäla stödstrumpan! 

Jag har även svårt med sömnen! 
Vaknar vid 04 av att händerna har domnat o det värker i armbågarna. O sen ligger jag där o det är omöjligt att somna om 😴 fan inte konstigt man är trött! 
O nä, jag tar inte mina morfinpiller! 
Det vägrar jag! Pilla mot pilla, liksom! 

Vet jag borde nog ta en omgång med diklofenak för att få bort inflammationerna som står i kroppen. Men Nä, de får jag ju oxå biverkningar av.. magjävlarna krackelerar totalt av dem.. 🤮 ja ni ser, det är fan icke lätt! 

Nu vet jag ju inte om det beror på pillan, men det hoppas jag! 
Ger det tre veckor o ger det inte med sig får jag ju söka för det! 
Det är fingrarna o tårna, armbågarna o knäet o svullnad då som är problemet, ja o magjävlarna.. men annars är jag på topp .. 😝🤣😝🤣😝🤣

Nä det är inge kul att ha ont, ont så tårarna hänger i ögonlocken.. men återigen det är mitt problem o alla har vi våra krämpor ju! 

Men det är ju fan så trist att en pilla som ska rädda livet gör så jävla ont 😡 

Så här har inte hänt så mycket mer än att jag har vilat, jobbat, vilat.. 

Men nu är det snart påsk 🐣 älskar påsken förövrigt! Nu är det vår o nytt liv o gult o fjädrar o gravad lax i mängder! 

 O jodå, jag är fullt medveten om att jag svärjer som fan 😝 det hör till smärtan! T.om min sjukgymnast märkte det nu när jag var där sist o hade ont! 

Ja det var lite från mitt sjuka liv 😝
Ha en fin måndag
Puss o kram 😘

(null)
Underbar tulpanbukett som H kom hem med 
(null)
På viktväktarmöte! -0,3 denna vecka! Det går icke fort men det går ner 
(null)
I torsdags åt vi sushi 😋
(null)
Bananplättar med bär o mango o lite grekisk yoghurt till frukost! 


Kommentera

Publiceras ej