Ja, det var det ju igår, alla hjärtansdag! 

Tycker det är toppen med en sån dag, som lyser upp gråa februari. 
Det säger jag inte bara för att det även är vår bröllopsdag utan jag gillar denna dag då man tänker lite mer på varandra o kanske äter nått gott! 

Vi åt smörgåstårta. Det har jag varit så sugen på länge nu. 
Vet inte hur många gånger P har fått säga till mig att skärpa mig på Kvantum.. 
Där står jag med en räkbombslåda o försöker sniffa mig igenom plasten 😝
Doften av räkor o dill o gluten är oslagbar, men även otänkbar då jag är glutenintolerant 😝

Så gjorde varsin till igår, en glutenfri o en vanlig. Mums o så gott men jisses vad mäktigt 🤮
Gjorde min på Sempers tekaka o P fick med formfranska. 
Men vet ni, vi slevade i oss nästan allt 😱
Sen åt vi jordgubbspanacotta. Köpte en paket jordgubbar på Lidl o de var riktigt goda 🍓 inte bara röda o fina med doft utan riktigt god smak. 
Ja, o såklart hade vi köpt presenter till varandra 😍
Vi firade sammetsbröllop igår! 
Tack Petra för den infon ❤️
Alltså 24 år som gifta 🎩👑
Wow, det känns som igår nästan, eller allafall tills jag ser mig i spegeln 😝
Nästa år har vi silverbröllop, 35-år som 
Ett par o jag blir 50 👵🏻
Hujedamig! Det kommer bli fest hela året ju! 

P hade köpt en lite skinnnesessär (ADAX) till mig o tulpaner ❤️ 
Behöver ju nånstans att ha sminket nu när jag väl kommit på hur det funkar! 
Jag hade köpt en äppelgrön tröja från Lexington till P, den åkte på direkt o sen drog vi till Lunds Statsteater för att se David Batra! 

Alltså, Gud vad den mannen är rolig 
😝😝
Vi skrattade konstant i 1,5 timme. 
Det var längesen vi skrattade så mycket 🤗 
När vi gick ifrån teatern så gick vi o pratade om honom, bara positiva saker  om hur kul han är o så.. 
då ser jag att han går snett framför oss i en lite för stor jacka o med en liten resväska på hjul. 
Han ska så klart gå hem till sin mamma o pappa. Kan se pappan i hallen med en kopp indiskt te o välkomna sin otroligt rolige son! 

Sen körde vi hem o åt minsann varsin pannacotta till 😱 jo, jag gjorde några extra när jag ändå höll på! 
Vi fick en underbar bukett med blandade tulpaner av barnen o ett presentkort på YSB. 
Här ska käkas Brunch en söndag 
❤️❤️ ❤️Tack ni tre! 

Idag är det helt underbart här i skogen. Solsken, fågelkvitter o 10 plusgrader ☀️☀️☀️☀️
Varit ute o gått 3,5 km med hundarna. Dammsugat o torkat golven. 
Vågar knappt säga det men idag har jag inte så särskilt ont 🙏🏻 
Om det beror på att tabletterna börjar gå ur kroppen eller det är för att jag varit ledig en vecka, eller det är bara en bra dag helt enkelt, ja det vet jag inte vilket! 
Jobbar lördag o söndag o på måndag vet jag vilket 😱

Njut av helgen ☀️☀️
Puss o kram 😘

(null)
Vid sjön idag 
(null)
Underbart i skogen 
(null)
Kul kille det där 
(null)
Dagens lunch blev tonfisksallad 
(null)
Presenten från p 😍
(null)
Från barnen ❤️❤️❤️
(null)
Hittade lite vårblommor på promenaden 
(null)
Mums 
(null)

(null)
Köpte choklad till barnen 
(null)
Harry o jag önskar Glad ❤️-e dag 
(null)
Kaffe o knäcke efter promenaden i växthuset idag. Har jag sagt att jag älskar mitt lilla hus?! 😝

Kommentera

Publiceras ej