😝 
Ja man dör lite av skratt när man får den frågan som gråhårig 49-åring o får lust att svara 
- ja det har jag! För 25-år sedan 😝

Fick frågan häromdan när jag jobbade. 
Vi åker o tränar o äter lunch på ett ställe där många äldre äter i resturangen där. 
Det har vi gjort så länge jag jobbat på mitt jobb o man känner ju igen folket, så att säga! 

Så det var en farbror som hade märkt att jag varit borta, som ställde frågan! 
Men nä sa jag, -jag har varit sjuk. 
-Ah, det är ju inte kul! 
-Nä, men nu är jag frisk o igång igen! 
Skön känsla att kunna säga en sån mening 👌🏻

Annars är jag rätt trött efter en jobbedag så jag har vilodag dan efter! 
Ändå lyxigt att kunna det. 
Sova länge, dricka kaffe i sängen,läsa bok, lyssna på musik, se serier, gå en tur med hundarna o laga lite mat! 
Det är det jag gör en sådan vilodag! 

Men idag var jag pigg o har varit o firat en kompis som fyllde 50-år igår 🎈
Hon bjöd på brunch, supergott o hur mysigt som, att bara sitta o snacka i lugn o ro 💕🙏🏻 

Nu sitter jag i soffan o ska göra till 22:00. Ska se Sofias änglar. 
Sen ska jag jobba i morgon 🤗 för att ha vilodag på fredag.. Inte konstigt veckorna går fort 😝

Annars kom det ännu en kallelse idag... nu till onkologen, i Kristianstad. Antagligen det försenade 1-årsbesöket. 
Tänker åka dit. 
Undrar om jag får skäll för att jag slutat med tabletterna 😱
Aja, P ska med o "skydda" mig 😝
Får väl börja förbereda ett försvarstal, kanske... 

Idag skickar jag lite pepp till min kompis Harrieth 😘 snart ska vi ses i Malmö o då ska vi bannemej fira livet med en smarrig "kaga" på konditori Hollandia, eller hur?! 

Puss o kram 😘
(null)
Dagens brunch hos min kompis 🎂 så mycket gott! 
(null)
Vilodagen kan se ut såhär 
(null)
Hoppas det är den sista på länge 
(null)
Vi har lite snö här i skogen, precis lagom. 







3 kommentarer

Harrieth

31 Jan 2019 06:16

Tack för din pepp goa Anne, det värmde långt in i hjärteroten.
Fika på hollandia å fira livet 😍

Svar: ❤️ ja
Anne Persson

Lena

01 Feb 2019 09:32

Titiyo var 50 när hon fick barn, så än är det inte försent 😉 Även om jag vet att det finns andra hinder 😘 Ja nu måste vi ses snart!

Svar: Ja hinder finns det här, då jag saknar allt som behövs för att kunna få barn 😝😝
Ja, nu tar vi tag i en träff eller hur?😍
Kram på dej ❤️
Anne Persson

Petra

01 Feb 2019 19:26

Åh sträck på dig👍🏻 Mysigt det vore😉❤️ Kram

Svar: Ja men eller hur, lite bebisgos hade vi kunnat stå ut med ju 😍👶🏻❤️
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej