Folk byter ju bostäder på sommaren! 

Typ som att vi har en stuga i sövde o Lundströms i Stockholm har en trea i innerstan. 
O vi byter bostad en vecka, Gillar idén! 
Vi får bo i storstan o de mitt i skogen. Bra byte o billigt! 

Jag kom ju då på den brillianta idén att byta kropp 1 vecka! 
Tänk vilken känsla att ha en hel vecka utan några krämpor, smärtor o förstoppningar 😝 
Det fina i kråksången är ju att det är jag som ska byta då ju.. 
Det fula i kråksången kan ju vara att det inte finns nån som vill byta.. 😝

O hur lägger man upp en sån annons 😱
Huset är lättare:
Magisk natur
Litet o lättstädat
Sjö inom 200 meter
Dansbana
Ja myggen nämner jag nog inte 🦗 de lär ju märkas ändå
Kanotpaddling
Rådjur på tomten 
Bastubåten m.m 


Byte av kropp blir ju då svårare. 
Ska jag börja uppe eller nere? 
Eller med fördelarna? 
Som då är: 
Håret har nu en fin grå färg
Rätt bra tänder utan hål
Inga öroninflammationer de senaste 15 åren 
O ett väl fungerande hjärta 

Ja det är väl det,  typ... 🥺 

Just nu sitter jag här med lätt feber, magjävlar som gör ont trots smärtstillande, fingrarna är ömma, o fötterna likaså, knäna är svullna o bultar, lymfödemet värker o är svullet, ont i halsen o är tjock i skallen, rätt gräsallergisk, o med två getingstick. 1 på handleden o ett på foten. 

P har fixat till en rabatt. Han gjorde allt, satte kanten, fyllde på med jord o klippte undan lite. Jag går dit o pillar pyttelite o går där ifrån med 2 stick... 🐝🐝 
Jodå, liksom! 
Men jag är inte allergisk mot getingstick verkar det som, Hurra o tumme upp för det! 

Återigen !! 
Jag skriver inte detta för att ni ska tycka synd om mig, för det är det inte! Livet är fantastiskt, de flesta dagar! 
Men dagar som denna, rabblar jag ramsan: Det e ju fan !!  
O det hjälper lite. 
Några tårar kan oxå komma såna här dagar, o det rensar! 
Kommer vakna till en bättre dag i morgon, tänker jag 😍
Börjar se ett mönster med dessa dagarna. 

Alla har vi våra krämpor o bekymmer men jag väljer ju att att skriva om det här. 
O det är valfritt att läsa 😘


I onsdags var vi i Tyskland. O det kan jag ju säga att det är då inget ställe för en glutenintolerant person 😱
Fick en smoothie till lunch... 


Annars hade jag en riktigt bra dag i fredags. 
Vi var på logdans o magjävlarna var fantastiska hela dan o hele kvällen, så jag kunde både klä mig i jeans o dricka vin o snaps o dansa natten lång 🙌🏻❤️🙌🏻❤️ magiskt! 
Sen att jag var som överkörd i lördags, ja det var ju så värt det! 

I söndags blev det en härlig österlentur med god mat o härliga ställen, som KarlFredrik på Eklaholm o en liten bit av medelhavet b.la. 
O I går var vi o hälsade på kompisar❤️🙏🏻 
Som byggt ett hus, på en underbar tomt, med en magisk utsikt över Skog, åker o rådjur! 
Tusen tack finaste, vilken kväll 😍 

Nä nu ska jag ta min kropp o krypa till sängs o vakna som en ny människa i morgon 😍 
Jodå drömma kan man 😝 
O nått byte lär det inte bli, varkens av kropp eller hus 😝

Puss o kram 😘

(null)
En glutenfri pizza på Kronovall 
(null)
Pavlova på Hylkegården 
(null)

Ett nytt litet ansikte köpte jag i söndags  (null)
Kåseberga 
(null)
Lax i Kåseberga 
(null)
Utsikt på Österlen 
(null)

Underbara KarlFredrik på Eklaholm  (null)
Sena sommarkvällar 
(null)
En underbart god hallonmazarin från glutenfria paradiset i st Herrestad 
(null)
En sallad vid sjön 
(null)
Vi åker båt 
(null)
Smoothie lunch  (null) 
Det blev ett litet glas vin i bilen 
(null)
Inga kommentarer till denna bild
(null)
Ett av sticken


Kommentera

Publiceras ej