Ja, finns det nått som är bättre? 
Vilken kväll,  ikväll alltså! 

O vet ni, jag är pigg o vaken än! 
P jobbar kväll o jag ska minsann överraska honom med ett glas vitt o två limpmackor här på terassen 😍 precis som "På gamla dar", 
På gamla dar, innan alla jävla sjukdomar, 😝  när han kommer hem vid 00:45-tiden! 
Då hade vi alltid lite kalas när han kom hem... sen kom lite skitsjukdomar som gjorde att jag icke orkade va vaken till kl 01:00 när han kom hem... 
men det ser ljust ut idag faktiskt 😝
 1 timme kvar innan han kommer! 
Fast det vet i fan om jag är sugen på vin nu😳 kaffe däremot, det kan jag tänka mig, men det dricker inte P.. 

Vad har hänt sen sist jag skrev då? 

Vi har firat pappas 81-årsdag i deras kolloni. 
Vi firade pingst med hela gänget i kohagen 🐮 
en magisk kväll med solnedgång, vin, under hökens vingar o picknick med lax på en tallrik.
Det fattades icke nått faktiskt ❤️ 
Tack gänget 😍 love Ya 

Jodå, det blev loppis på uddaTina. Fyndade lite till trädgården. En  gul spann o en hängande lykta o några små lyktor. 

Annars är läget som följer: 
Knäna är röntgade. 
Armen mår toppen av kortisonsprutan.
 Handen jävlas än. 
Jag har gått ner 1,1 kg o upp 0,8 hg 😝 
Har 50-11 myggbett på benen. 
Sista vattengympapasset idag, nu sommaruppehåll. 
Fick rosor o jordgubbar av P idag, bara så ❤️ 
Har köpt nya Dr martens .. ja jag vet, jag skulle icke.. men det har kommit ett par flipflops.. o det behövde jag verkligen! 
Älskar titellåten Western Stars på Springsteens nya album som kom idag. Beställde den på vinyl 👌🏻 dubbel-LP. 
Jag blir som 14 igen när jag öppnar ett helt nytt LP fodral... bilderna, doften o sen ljudet... mmmmm.. 👌🏻
Jag känner mig piggare än på länge faktiskt, Fatta känslan! 😍

I morgon ska vi köpa ny soffa. 
Tv-rummet är klart. Ja eller nästan.. lite fönstermålning kvar men det kan vi ju göra fast soffan står där 😝
Älskar tapeten med pioner. O är så glad att vi bestämde oss för att ta bort panelen o sätta gipsvägg o tapet 👍🏻 istället för att måla panelen vit. 
Vi, eller icke jag då utan Frida o pigge har även målat öppna spisen o tegelväggen vit, vilket lyft för hela rummet. 

Nä, nu får jag sätta fart o bre mackor o hälla upp vin 🍹🍹 

Puss o kram 😘

(null)
Lite tända ljus i juninatten 
(null)
Öppna spisen o tegelvägg innan målning 
(null)
Efter 
(null)
Piontapeten 
(null)
Rosor ❤️
(null)
Idag blev det räckmacka 
(null)
I fårhagen hos oss 
(null)
Nya dr martens flipflop 
(null)
Hanna o Frida bjöd mig på mat o efterrätt i måndags efter jobbet 😍 älskar er! 
(null)
Vegetarisk halloumistroganoff supergott 👌🏻
(null)
Solnedgång i kohagen 
(null)
Skål ta mi fan 
(null)
Vi hade varmrökt lax, P o jag 
(null)
Ett glas Rose 
(null)
Mitt gäng ❤️
(null)
Mitt gäng ❤️ 🤣🤣
(null)
Köpte en blodsdroppe, pigges favoritblomma. Denna var rätt cool ändå 
(null)
Liten lykta från udda Tina 
(null)
Hänglykta 
(null)
En lite större 
(null)
Spannen 
(null)
Springsteens nya Western Stars 🌟🌟🌟🌟🌟 får 5 av 5 stjärnor.. lite lugnare album. Mer som Devils and dust 👌🏻 rösten är ibland magisk 










Kommentera

Publiceras ej